Przetargi.pl
Remont dachu na budynku Porosły 36d.

Podlaska Izba Rolnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 15-182 Białystok, ul. 27-go Lipca 80
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6760862 , fax. 085 6760862
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaska Izba Rolnicza
    ul. 27-go Lipca 80 80
    15-182 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6760862, fax. 085 6760862
    REGON: 05062639600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku Porosły 36d.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Demontaż istniejącego pokrycia dachowego, ułożenie warstwy folii dachowej, ułożenie izolacji gr. 10 cm ze styropianu, ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej (pierwsza warstwa mocowana mechanicznie do podłoża), wymiana obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi, udrożnienie kanałów wentylacyjnych, przemurowanie ich, wykonanie nowych czapek betonowych z zabezpieczeniem papą termozgrzewalną, uszczelnienie wszelkich połączeń, docieplenie gzymsu, wymiana instalacji odgromowej, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do SIWZ w budynku Porosły 36D,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 zł. Wadium należy wpłaci na rachunek bankowy nr 57876900020390145620000010 Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - gwarancjach bankowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223 poz.1655 t.j.), b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223 poz.1655 t.j.), c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzone dokumentami przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z zał. nr 4. Za zamówienia porównywalne będą uważane roboty budowlane związane z wykonaniem nowego dachu, pokrycia dachu, wymianą dachu, wymianą pokrycia dachu lub remontem dachu o powierzchni jednego dachu nie mniejszej niż 250m2. Minimalna wymagana ilość wykonanych i potwierdzonych robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia wynosi pięć. - dysponują pracownikami posiadającymi wymagane przepisami uprawnienia do zrealizowania zamówienia wymienionego w pkt. 1, d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, - są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać oryginały dokumentów lub poświadczone za zgodność z oryginałem, przez osoby uprawnione do działania w imieniu wykonawcy, ich odpisy lub kserokopie: 3.1 Oferta: a) wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1, 3.2 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223 poz.1655 t.j.) oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 - na formularzu oferty, c) oświadczenie, że żadna z osób reprezentujących firmę nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym z tytułów określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oferty, d) oświadczenie, że firma nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na formularzu oferty, e) oświadczenie, że firma znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - na formularzu oferty, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z zał. nr 4. Za zamówienia porównywalne będą uważane roboty budowlane związane z wykonaniem nowego dachu, pokrycia dachu, wymianą dachu, wymianą pokrycia dachu lub remontem dachu o powierzchni jednego dachu nie mniejszej niż 250m2. Minimalna wymagana ilość wykonanych i potwierdzonych robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia wynosi pięć. g) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu - zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, h) kopia ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy. i) Dowód wniesienia wadium. 4. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 3, brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii na każdej zapisanej stronie itp.) będzie podstawą do odrzucenia oferty. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją warunków SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach