Gmina Lubań ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
- Data zamieszczenia: 2011-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
ul. Dąbrowskiego 18 18
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
REGON: 23082146300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugluban.nv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu na budynku gimnazjum w Pisarzowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku gimnazjum wraz z salą gimnastyczną w Pisarzowicach. 2. Zakres prac obejmuje : -roboty murowe: rozebranie-likwidację wystających zbędnych kominków, -roboty betonowe: wykucie -likwidację krat ściekowych, - roboty ciesielskie: deskowanie z tarcicy iglastej i stemplowanie drewnem części stropodachu - roboty instalacyjne: wymiana podejścia odpływowego oraz rur spustowych, -roboty tynkarskie: odbicie i uzupełnienie odparzonych tynków, -roboty dekarskie: rozbiórka 3 warstw pokrycia z papy asfaltowej oraz ułożenie papy wentylacyjnej ( perforowanej), papy termozgrzewalną podkładową i wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej, - roboty blacharskie: rozebranie i wykonanie obróbek blacharskich: kołnierzy ścian, kominów, ogniomurów, okapów rynien i rur spustowych - założenie płotków śnieżnych, - roboty pozostałe: roboty malarskie elewacji ponad dachem, wywiezienie papy, gruzu i blachy, oraz roboty towarzyszące określone w STWIOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000 zł ( słownie: trzy tysiace złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną