Przetargi.pl
Remont dachu na budynku administracyjno-mieszkalnym przy ZSP w Biedrzychowicach

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Olszyna, Biedrzychowice 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 722-15-70 , fax. 0-75 722-15-70
  • Data zamieszczenia: 2012-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Konopnickiej
    Biedrzychowice 20 20
    59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 722-15-70, fax. 0-75 722-15-70
    REGON: 23091586200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.biedrzychowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku administracyjno-mieszkalnym przy ZSP w Biedrzychowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania pn.: Remont dachu na budynku administracyjno-mieszkalnym przy ZSP w Biedrzychowicach. 1. Realizacja projektu polega na wykonaniu niżej wymienionego zakresu robót: 1.1. zdjęcie istniejącego pokrycia dachowego; 1.2. wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; 1.3. przemurowanie i otynkowanie kominów; 1.4. wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej 0,60mm; 1.5. montaż rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej 0,60mm; 1.6. wymiana wyłazów dachowych; 1.7. wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej połaci dachowej; 1.8. wymiana łat drewnianych; 1.9. pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką 18x38 czerwona angoba w koronkę z przykręceniem wkrętami; 1.10. montaż ław kominiarskich oraz płotków przeciwśniegowych; 1.11. wymiana instalacji odgromowej; 1.12. wywóz gruzu na wysypisko oraz uprzątnięcie placu budowy. 2. Szczegółowy wykaz i opis robót zawierają dokumenty stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, tj.: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 2.2. Przedmiar robót; 2.3. Projekt budowlany 3. Budynek administracyjno-mieszkalny przy ZSP w Biedrzychowicach jest wpisany do rejestru zabytków. Roboty będą prowadzone pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 4.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu: a) materiałów, posiadających odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, zgodnych z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, b)rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 4.2. Zgłaszanie inspektorowi nadzoru do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 4.3. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z: 4.3.1.uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, wykonaniem niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, itd. 4.3.2.kosztami robót przygotowawczych zgodnie z art. 41 prawa budowlanego (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) 4.3.3. kosztami związane z ogrodzeniem i oznakowaniem terenu budowy 4.3.4. kosztami związanymi z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, dozorowanie, itp.) 4.4.Zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem sąsiednich obiektów. 4.5.Uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów, powstających w trakcie wykonywania robót budowlanych gruzu, odpadów oraz materiałów - dokumenty potwierdzające ich właściwe zagospodarowanie (kwity potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach) 4.6.Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 4.7.Naprawa na swój koszt urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz przywróceniem terenu do stanu pierwotnego. 4.8.Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań użytkownikom terenu za szkody zawinione przez Wykonawcę, powstałe podczas prac związanych z budową. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód lub zakresu robót oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 4.9.Ubezpieczenie: 4.9.1.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. 4.9.2.Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 5.Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenia w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 6.Wykonawca jest zobowiązany do doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 7.Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją przetargową. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczeniem. Wątpliwości wynikające z wizji lokalnej, wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 8.Ustala się następujące warunki płatności. 8.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, obliczone przez Wykonawcę na podstawie kosztorysu ofertowego załączonego do oferty. 8.2. Wartość robót budowlanych nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy 8.3. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 8.4. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 10.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających może obejmować wykonanie roboty tego samego rodzaju. 14.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15.Wymagany okres rękojmi wynosi 36 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 16.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.biedrzychowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach