Przetargi.pl
Remont dachu Młodzieżowego Domu Kultury w Ostrowie Wielkopolskim ul.Gimnazjalna 5

Młodzieżowy Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Gimnazjalna 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 735 50 27 , fax. 0-62 735 50 27
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Dom Kultury
    ul. Gimnazjalna 5 5
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 735 50 27, fax. 0-62 735 50 27
    REGON: 00069419030113
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu Młodzieżowego Domu Kultury w Ostrowie Wielkopolskim ul.Gimnazjalna 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem dachu Młodzieżowego Domu Kultury w Ostrowie Wielkopolskim ul.Gimnazjalna 5. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: REMONT DACHU MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM UL. GIMNAZJALNA 5 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1 Demontaż pokrycia z dachówki - 401,311 [m2], 1.2 Rozebranie rynien - 61,29 [m], 1.3 Rozebranie rur spustowych - 41,91 [m], 1.4 Demontaż obróbek blacharskich - 83,72 [m2], 1.5 Demontaż łat sosnowych - 401,72 [m2], 1.6 Rozebranie kominów - 29,853 [m3], 1.7 Rozebranie wykusz od strony podwórza - 3,066 [m2]. 2. ROBOTY MURARSKIE - KOMINY 2.1 Kominy - część z cegły pełnej kl. 15 MPa - 9,35 [m3], 2.2 Kominy - część z cegły klinkierowej - 6,042 [m3], 2.3 Osadzenie kratek wentylacyjnych - 15 [szt.]. 3. ROBOTY CIESIELSKIE - REMONT KONSTRUKCJI WIĘŹBY DACHOWEJ 3.1 Wymiana krokwi 18/20 - 6 [szt.], 3.2 Wzmocnienie krokwi 18/20 - 6 [szt.], 3.3 Wymiana murłat 18/18 - 44,48 [m], 3.4 Dwukrotna impregnacja p.poż. i grzybobójcza - 441,242 [m2]. 4. ROBOTY DEKARSKIE - POKRYCIE DACHU DACHÓWKĄ KARPIÓWA I PAPĄ TERMOZGRZEWALNĄ 4.1 Okna dachowe 68 x 140 cm - 1 szt 4.2 Folia paroprzepuszczalna - 401,311 [m2], 4.3 Łaty 6 x 4 cm - 401,311 [m2], 4.4 Dachówka karpiówka podwójnie (angoba szlachetna) - 401,311 [m2], 4.5 Obróbki blacharskie - 93,665 [m2], 4.6 Okna PCV - 1,80 m2 4.7 Ławy kominiarskie - 21 [szt.], 4.8 Papa termozgrzewalna - 11,369 + 39,931 m2 5. RYNNY I RURY SPUSTOWE 5.1 Rynny dachowe dn. 15 cm - 61,29 [m], 5.2 Rury spustowe dn. 12 cm - 41,91 [m]. 6. INSTALACJA ODGROMOWA 6.1 Zwody poziome - 104,00 [m],
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokosci 4 500,00 zl.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (( tekst jednolity Dz. U. z 2007r.Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 Nr 171 poz.1058 ) 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie roboty związane z remontem dachów na kwotę nie mniejszą niż 150 000, 00 zł,brutto b) dysponuje osobami, które: należą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymują się następującymi uprawnieniami budowlanymi: kierownik budowy i robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej ) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 7), 6. dokonali wizji lokalnej na obiekcie, 7. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt.VI siwz dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż wykonawca spełnia wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. są czynnymi członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 5/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do siwz, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1/. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do siwz, 2/. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: wykonali 2 roboty związane z remontem dachów, każda na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł.brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik nr 4 do siwz, 3/. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do siwz, C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1/. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż150 000 zl. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1/. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.D w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1/. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie A1,A2,A3,A5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdk-os.webpark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach