Przetargi.pl
Remont dachu krytego falistymi płytami azbestowo-cementowymi oraz modernizacja pomieszczenia na garaż dla samochodu specjalistycznego >>WUKO<< w budynku magazynowym znajdującym się przy ul. Poznańskiej w Sulechowie

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3852407 w. 49 , fax. 068 3852370
  • Data zamieszczenia: 2011-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 18 18
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3852407 w. 49, fax. 068 3852370
    REGON: 97792265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu krytego falistymi płytami azbestowo-cementowymi oraz modernizacja pomieszczenia na garaż dla samochodu specjalistycznego >>WUKO<< w budynku magazynowym znajdującym się przy ul. Poznańskiej w Sulechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu krytego falistymi płytami azbestowo-cementowymi oraz modernizacja pomieszczenia na garaż dla samochodu specjalistycznego >>WUKO<< w budynku magazynowym znajdującym się przy ul. Poznańskiej w Sulechowie. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1. Remont dachu krytego falistymi płytami azbestowo-cementowymi w budynku magazynowym znajdującym się przy ul. Poznańskiej w Sulechowie polegający na: a) rozebraniu pokrycia z falistych płyt azbestowo-cementowych i gąsiorów - ok. 560 m2 oraz usunięciu odpadów azbestowych w zakresie ich magazynowania, transportu i unieszkodliwiania - ok. 9 ton, b) pokryciu dachu blachą trapezową z włókniną (wysokość profilu 5 cm), kolor: alucynk - ok. 560 m2, c) wykończenie dachu blachą trapezową z włókniną w zakresie gąsiorów i opierzenia, kolor: alucynk - ok. 88 m, d) wyczyszczeniu powierzchni łat z ceownika (bezpośrednio przylegających do blach trapezowych), e) pomalowaniu farbą do gruntowania miniową powierzchni kształtownika, min. 30 mikrometrów (bezpośrednio przylegających do blach trapezowych), f) pomalowaniu farbą do gruntowania chlorokauczukową powierzchni kształtownika, min. 40 mikrometrów (bezpośrednio przylegających do blach trapezowych), g) pomalowaniu farbą nawierzchniową olejną łat z ceownika, kolor: alucynk (bezpośrednio przylegających do blach trapezowych) - ok. 560 m2, h) rozebraniu rynien z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 31 m, i) zamontowaniu rynien dachowych z blachy ocynkowanej (półokrągłe o średnicy 15 cm) - ok. 62 m, j) rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadających się do użytku - ok. 10 m, k) zamontowaniu rur spustowych z blachy ocynkowanej (okrągłe o średnicy 12 cm) - ok. 20 m, l) wymianie haków. UWAGA 1: Wszystkie prace polegające na zabezpieczeniu i usunięciu wyrobów zawierających azbest mogą być wykonywane wyłącznie przez Wykonawców (lub ich podwykonawców) posiadających odpowiednie wyposażenie techniczne do prowadzenia takich prac oraz zatrudniających pracowników przeszkolonych w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w kontakcie z wyrobami zawierającymi azbest, a także zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późniejszymi zmianami). UWAGA 2: Zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca prac jest wytwórcą odpadów niebezpiecznych (odpadami niebezpiecznymi stają się wyroby zawierające azbest po ich usunięciu) i zobowiązany jest do posiadania odpowiednich decyzji administracyjnych stosownych do rodzaju prowadzonej działalności oraz do przestrzegania ustalonych zasad postępowania z odpadami. UWAGA 3: Transport odpadów azbestowych może być realizowany wyłącznie przez podmiot legitymujący się stosownym pozwoleniem wydanym w trybie ustawy o odpadach i powinien odbywać się według zasad określonych w ustawie o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r., Nr 236, poz. 1986). Część 2. Modernizacja pomieszczenia na garaż dla samochodu specjalistycznego >>WUKO<< w budynku magazynowym znajdującym się przy ul. Poznańskiej w Sulechowie polegająca na: a) nacięciu podłoża betonowego przecinakiem oraz zerwaniu podłoża betonowego - ok. 3,7 m2, b) wykonaniu wykopów nieumocnionych o ścianach pionowych wewnątrz budynku przy istniejących fundamentach - ok. 1,7 m3, c) przygotowaniu i montażu zbrojenia - pręty fi 10 - 14mm, żebrowane, ok. 14,5 kg, d) uzupełnieniu elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego (zbrojone ławy i stopy fundamentowe) - ok. 2,2 m3, e) wykonaniu izolacji poziomych murów - warstwa wyrównawcza z zaprawy oraz papa asfaltowana lepiku 2-warstwowa, ok. 4,4 m3, f) wymurowaniu ścian budynków jednokondygnacyjnych do 4,5 m z bloczków z betonu komórkowego grubości 24cm - ok. 15 m2, g) wykonaniu przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd dla belek - ok. 0,2 m3, h) dostarczeniu i obsadzeniu belek stalowych di I NP 180mm - ok. 9 m, i) wykuciu otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych i okiennych (zaprawa wapienna lub cementowo-wapienna, grubość ponad 1/2 cegły) - ok. 3,4 m3, j) dostarczeniu i montażu ościeżnic, z wykuciem gniazd - ok. 14 m2, k) montażu bramy garażowej 2 - skrzydłowej (bramę dostarczy Zamawiający), przyspawaniu do obetonowanych ościeżnic - ok. 14 m2, jednokrotnym wymalowaniu bramy garażowej z zewnątrz i od wewnątrz, l) dostarczeniu i montażu krokwi zwykłych o długości do 4,5 m, przekrój poprzeczny drewna ponad 180 cm2 - ok. 0,6 m3, m) wykuciu gniazd w ścianach z cegieł dla belek stalowych (ściany na zaprawie cementowo - wapiennej), głębokość gniazd 1 cegła - 12 szt., n) zabezpieczeniu końców belek stropowych osadzonych (zamurowanych) w ścianie - 24 szt., o) przymurowaniu ścianek z cegieł do ościeży lub powierzchni ścian, na zaprawie cementowo - wapiennej, grubości 1 cegły - ok. 2 m2, p) wykonaniu okładzin pojedynczych z płyt OSB na stropach, na rusztach, płyty grubości 12,5 mm - ok. 46,3 m2, q) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii polietylenowej szerokiej, izolacja pod wełną mineralną i na wełnie mineralnej - ok. 100 m2, r) wykonaniu izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej grubości 10 cm (pozioma, z płyt układanych na sucho, 1 warstwa) - ok. 46,3 m2, s) wykonaniu instalacji elektrycznej: dwa punkty świetlne (oprawy hermetyczne po 36W) rozmieszone zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, trzy gniazdka rozmieszczone zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego oraz włącznik/wyłącznik oświetlenia, t) wyrównaniu posadzki garażu za pomocą wylewki poziomującej, u) przygotowaniu podłoża ścian, nałożeniu na podłoże podkładowej masy tynkarskiej - ok. 110,4 m2, v) dwukrotnym wymalowaniu wewnątrz powierzchni ścian i sufitu farbą emulsyjną białą - ok. 221 m2, w) wykonaniu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego (np. Atlas Cermit DR30, Atlas Cermit SN30), ręcznie, na uprzednio przygotowanym podłożu, nałożeniu na podłoże podkładowej masy tynkarskiej - ok. 110,4 m2. 2. Podczas wykonywania prac należy zachować czystość w obrębie obiektu, na którym będą wykonywane roboty (stały wywóz nieczystości powstałych w wyniku wykonywania prac itp.). Dodatkowo należy dostosować tryb pracy do warunków panujących na terenie bazy przy ul. Poznańskiej 18, w taki sposób aby nie utrudniać korzystania z obiektu, na którym będą realizowane prace i innych przylegających do niego obiektów. 3. Zakres robót został określony w punkcie 1. Niemniej każdy Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz oszacować ilość prac i ich zakres i na tej podstawie określić wynagrodzenie ryczałtowe, gdyż wynagrodzenie ryczałtowe obejmować będzie także prace, których Wykonawca nie przewidział i które nie zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Określone przez Wykonawcę wynagrodzenie ryczałtowe musi uwzględniać także inne, nie przewidziane składniki wpływające na ostateczną cenę, a w szczególności wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zabezpieczające, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, urządzenie terenu budowy, koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Materiały użyte do wykonania zadania inwestycyjnego muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: - Polskim Normom, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać właściwe dokumenty zgodnie z prawem budowlanym. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace: 7.1 Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, który stanowi równocześnie dokument gwarancyjny. 7.2 W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl Sekcja: Zamówienia publiczne / wg ustawy PZP / 2011
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach