Przetargi.pl
REMONT DACHU KRYTEGO DACHÓWKĄ NA BUDYNKU BRAMNYM ZAMKU W PIESKOWEJ SKALE - NR SPRAWY XIV/ZKNW/09

Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 31-001 Kraków, Wawel 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4225155 , fax. 012 4215177
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
    Wawel 5 5
    31-001 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4225155, fax. 012 4215177
    REGON: 00027600900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU KRYTEGO DACHÓWKĄ NA BUDYNKU BRAMNYM ZAMKU W PIESKOWEJ SKALE - NR SPRAWY XIV/ZKNW/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu pulpitowego tzw. (Budynku Kurtynowego) w zabudowie Zamku w Pieskowej Skale wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-478 decyzją OZ-IV-8-83 z dnia 25.04.1983 polegającego na wykonaniu nw. robót; 1) wymiana istniejącego starego pokrycia z dachówki ceramicznej na pokrycie z nowej dachówki tego samego rodzaju - dachówka karpiówka w łuskę, wraz z obróbkami z blachy miedzianej, 2) remont okien lukarn, 3) wymiana instalacji odgromowej dachu. Termin realizacji zamówienia; 25 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, nie później niż do 31 grudnia 2009 roku; Odbioru końcowego Zamawiający dokona po zakończeniu realizacji całości zadania. Od odbioru końcowego będą biegły uprawniania z tytułu rękojmi i gwarancji. Minimalny termin gwarancji udzielony przez Wykonawcę wynosić będzie minimum 5 (pięć) lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: A1 - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); B- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie: B.1 - iż dysponują osobą która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; B.2 - iż dysponują osobami, które będą pełnić obowiązki kierowników robót w branży elektrycznej i posiadają uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym, w branży elektrycznej i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym jak w pkt. B 1, B. 3 - wykonali w okresie ubiegłych pięciu lat (licząc od terminu publikacji ogłoszenia) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwa remonty dachów o powierzchni minimum 300m2 każdy, w tym jeden budynku zabytkowego, w których przeprowadzono wielobranżowy remont dachu krytego dachówką karpiówką podwójnie z obróbkami z blachy miedzianej, z podaniem nazwy, lokalizacji, wartości, roku, zakresu branż objętych remontem, inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej obiektu (numer wpisu do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków). Do informacji musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; C - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie: C.1 - iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 500.000,00 zł. (pięćset tysięcy złotych); C.2 - iż wykonawca posiada zdolność kredytową w kwocie co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) lub posiada własne środki finansowe na koncie w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) D-- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych. publicznych Dz.U. 06.164.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami; Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków. Znaczenie warunków: warunki: A1, B1, B2, B3, C1, C2, D - warunki te muszą zostać bezwzględnie spełnione przez wykonawcę składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do składania ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż 5 wykonawców - do składania ofert zamawiający zaprosi tych pięciu (5) wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu bezwzględnie obowiązujące (opisane w punktach A, B, C i D) oraz uzyskają największą ilość punktów zgodnie z poniżej wskazanym sposobem przyznawania punktów; punkty będą przyznawane: - za każde wykonane i należycie wykazane pełne 100m2 remontu pokryć dachowych krytych dachówką karpiówką podwójnie, w obiektach objętych ochroną konserwatorską (ponad te dwie wymagane bezwzględnie i wskazane w punkcie B3) - wykonawca otrzyma 1 punkt, UWAGA: Do każdej wykazanej roboty budowlanej za którą Wykonawca chce uzyskać punktu wyżej opisane, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. W celu należytego wykazania wykonania robót objętych punktacją wykonawca ponad to sporządzi ich wykaz. W wykazie tym Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia minimum: nazwy, lokalizacji, wartości, roku wykonania, zakresu remontu (pokrycia dachowe krytych dachówką karpiówką podwójnie, w obiektach objętych ochroną konserwatorską), inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej (numer wpisu do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: Ad A 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokument o których mowa w punkcie: AdA1, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną-e do reprezentowania wykonawcy osobę -y. Ad B 1 i B2: a) wykaz zwierający informacje na temat; osoby kierującej robotami (Kierownik Budowy), która to osoba posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, i osoby kierujących robotami w branży elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane w branży elektrycznej i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym, b) kserokopia wydanych uprawnień na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) - dla osób wykazanych na podstawie punktu a, c) kserokopia uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej dla osób wykazanych w punkcie a, d) kserokopia lub odpis zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych - dla osób wykazanych w punkcie a, e) oświadczenie osób posiadających w.w uprawnienia, że podejmą się pełnienia obowiązków kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych w przedmiocie zamówienia - dla osób wykazanych w punkcie a. Ad B3: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - zawierający co najmniej dwa remonty dachów o powierzchni minimum 300m2 każdy, w tym budynku zabytkowego, w których przeprowadzono wielobranżowy remont dachu krytego dachówką karpiówką podwójnie z obróbkami z blachy miedzianej, z podaniem nazwy, lokalizacji, wartości, roku wykonania, zakresu branż objętych remontem, inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej (numer wpisu do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków).; b) do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; UWAGA: Wykonawca, składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu, które udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach, o których mowa w punkcie B1 i B2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty o których mowa w punkcie: AdB1b, AdB1c, AdB1d, AdB2b, AdB2c, AdB2d, AdB3b, na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną -e do reprezentowania wykonawcy osobę -y. Ad C1: a)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż co najmniej 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) - dokument ten ma być aktualny (tj. taki, którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosków), b) oświadczenie, iż po upływie ważności polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ad C2: Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, wskazująca, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową o wartości minimalnej 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych). UWAGA: Wykonawca sam wybiera sposób potwierdzenia dostępności środków finansowych, czyli informacja o stanie konta lub informacja o zdolności kredytowej (albo częściowo w jeden sposób albo w drugi), niemniej z treści złożonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, jednoznacznie powinno wynikać, jakimi środkami finansowymi dysponuje Wykonawcą lub, jaką posiada zdolność kredytową. Dokumenty o których mowa w punkcie: AdC1a, AdC2 na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy . Ad D - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych UWAGA: 1.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt Ad: A1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1 niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach