Parafia Rzymsko-Katolicka św. Andrzeja Apostoła ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Kilińskiego 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 545 37 23
- Data zamieszczenia: 2011-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka św. Andrzeja Apostoła
ul. Kilińskiego 33 33
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 65 545 37 23
REGON: 40065801000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: kościół katolicki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu Kościoła p.w. św. Andrzeja Apostoła w Rawiczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego obiektu kościoła p.w. św. Andrzeja Apostoła w Rawiczu na pokrycie z dachówki ceramicznej karpiówki o powierzchni dachu ok. 782 m2. wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę pokrycia dachowego i wywóz gruzu, 2) wzmocnienie konstrukcji dachu, 3) ułożenie dachówki i gąsiorów, 4) osadzenie okien w połaci dachowej, 5) montaż instalacji odgromowej, 6) montaż rynien, rur spustowych 7) założenie płotków przeciwśniegowych, 8) uzupełnienie tynku wraz z jego impregnacją. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektu budowlanego wraz z udzielonym pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych oraz pozwoleniem konserwatorskim wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie. 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Gminy Rawicz www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne ). Materiały te można również pobrać na wniosek w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania Biura Parafialnego. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 4. Obiekt kościoła p.w. św. Andrzeja Apostoła stanowi cenny zabytek, wpisany jest do księgi A rejestru zabytków województwa wielkopolskiego pod numerem 773/Wlkp/A na podstawie decyzji Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 14 grudnia 2009 roku. Kościół parafialny św. Andrzeja Apostoła został uznany za zabytek orzeczeniem konserwatorskim z dnia 21.12. 1932 roku. 5. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi opiniami, uzgodnieniami, warunkami określonymi w pozwoleniu na wykonanie robót oraz w pozwoleniu na wykonanie prac restauracyjnych i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru. Pozwolenia, o których wyżej mowa stanowią załączniki do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentację fotograficzną przebiegu prac konserwatorskich lub badań konserwatorskich i przekazać ją wraz z kopią dziennika robót wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia tych prac lub badań. 6. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania pracami konserwatorskimi i budowlanymi. Pracami konserwatorskimi / budowlanymi mogą kierować wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje, o których mowa w § 7 ust. 1 i 2 oraz w § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 204 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauracyjnych, robot budowlanych i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) Taki obowiązek został nałożony na inwestora pozwoleniem nr 50/2011 wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie (zał. do SIWZ). 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( kierownik budowy). 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w : a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, c) kosztorysie ofertowym, d) w projekcie budowlanym wraz z wydanymi pozwoleniami, e) Polskich Normach. 9. Wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Niniejsze zamówienie będzie w części finansowane z dotacji udzielonej przez Gminę Rawicz na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 11. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: - wykonanie dokumentacji o której mowa wyżej z przebiegu prac konserwatorskich w zakresie określonym w decyzji konserwatora zabytków o udzieleniu pozwolenia na ich wykonanie. - stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); - prowadzenia robót budowlanych przy czynnym kościele. Prace pomocnicze związane z utrudnieniami i kosztami wynikającymi z wykonywania robót podczas korzystania z kościoła oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót ciąży na Wykonawcy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; - organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) - odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, - Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 5 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest pobierane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego w budynku nr 28/2972 Leszmo
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana pokrycia dachowego w budynku Ratusza w Rydzynie
Dodano: 2016-01-13 - Roboty zabezpieczające piwnice sali widowiskowej oraz montaż okien w wieży dawnego Ratusza w ramach realizacji inwestycji pn.: Odrestaurowanie Ratusza Miejskiego w Sompolnie wraz z dobudową sali widowiskowej
Dodano: 2015-11-16 - Wymiana pokrycia dachowego w miejscowości Tarnowa Łąka 79
Dodano: 2015-11-13 - Remont pokrycia dachowego Pawilonu mieszkalnego w Domu Pomocy Społecznej w Psarach - Etap II
Dodano: 2015-09-23 - Remont dachu budynku przy ul. Rynek 17 w Rawiczu.
Dodano: 2015-09-02 - Remont dachów w Słupi Wielkiej.
Dodano: 2015-08-17 - Remont dachu budynku nr 2 w kompleksie 2972 Leszno
Dodano: 2015-08-17 - Remont dachów w Słupi Wielkiej
Dodano: 2015-08-03 - Termomodernizacja dachów na budynkach mieszkalnych wchodzących w skład Mieszkaniowego Zasobu Gminy Miejskiej Chodzież z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 9, Zadanie nr 2: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Siejaka 26, Zadanie nr 3: termomodernizacja dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Piekary 15 - oficyna.
Dodano: 2015-07-31