Przetargi.pl
Remont dachu kościoła filialnego p.w. Św. Antoniego w miejscowości Żukowo.

Rzymskokatolicka Parafia p.w. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. Kardynała Augusta Hlonda 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 40 21 , fax. 91 562 40 15
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rzymskokatolicka Parafia p.w. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy
    ul. Kardynała Augusta Hlonda 12 12
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 40 21, fax. 91 562 40 15
    REGON: 04004334300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościół Katolicki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu kościoła filialnego p.w. Św. Antoniego w miejscowości Żukowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1)prace rozbiórkowe, 2)impregnację drewna, 3)ołacenie połaci dachowych, 4)pokrycie dachu, 5)obróbki blacharskie, 6)montaż rynien i rur spustowych, 7)wywiezienie gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do specyfikacji: 1)dokumentacja projektowa, 2)przedmiar robót, 3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612116
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące udziału udziału w postępowaniu: 1.Dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: wykonawca powinien wykonać okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. o charakterze budowy lub remontu dachu o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. 2.Dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca powinien dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej, należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3.Dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4.Dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Spełnienie ww warunków należy potwierdzić składając dokumenty i oświadczenia opisane w następnym punkcie ogłoszenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dotyczących udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wyżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego są zobowiązani złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy kierownika budowy) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą. Do wykazu powinny być załączone dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz potwierdzające co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach