Przetargi.pl
Remont dachu i zalanych pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Kłobucku, w Urzędzie Skarbowym w Myszkowie oraz w Urzędzie Skarbowym w Rudzie Śląskiej

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-022 Katowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2076000 , fax. 32 2076010
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2076000, fax. 32 2076010
    REGON: 102123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i zalanych pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Kłobucku, w Urzędzie Skarbowym w Myszkowie oraz w Urzędzie Skarbowym w Rudzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachu i zalanych pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Kłobucku, w Urzędzie Skarbowym w Myszkowie oraz w Urzędzie Skarbowym w Rudzie Śląskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - dot. remontu dachu i zalanych pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Kłobucku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 2/I do SIWZ – Przedmiar robót dla części I Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I – III) Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy (dla części I – III) Część II - dot. remontu dachu i zalanych pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Myszkowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 2/II do SIWZ – Przedmiar robót dla części II Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I – III) Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy (dla części I – III) Część III - dot. remontu dachu i zalanych pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Rudzie Śląskiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty Załącznik nr 2/III do SIWZ – Przedmiar robót dla części III Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla części I – III) Załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy (dla części I – III) Wszystkie wyżej wymienione dokumenty dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.slaskie.kas.gov.pl Roboty będą prowadzone na czynnych obiektach, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi : dla części I - 1600,00 zł, dla części II - 1500,00 zł, dla części III - 2800,00 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A” . W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej w siedzibie Zamawiającego należy je spakować i opisać, tak jak ofertę (wg wzoru w pkt 16 SIWZ) z dopiskiem WADIUM. 7. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz robót budowlanych wraz z dowodami czy określającymi czy te roboty zostały wykonane należycie, - Wykaz kierowników robót, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach