Gdańska Infrastruktura Społeczna Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5208070 , fax. 058 3454298
- Data zamieszczenia: 2010-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdańska Infrastruktura Społeczna Sp. z o. o.
ul. Sobótki 9 9
80-247 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5208070, fax. 058 3454298
REGON: 22027044000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gisgdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka komunalna prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i werandy budynku przy ul. Sobótki 9 w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku o powierzchni około 304 m2 wraz z remontem werandy przy ul. Sobótki 9 w Gdańsku, będącego siedzibą Gdańskiej Infrastruktury Społecznej sp. z o.o. obejmujący następujący zakres:
a) roboty przygotowawcze (zaplecze, rusztowania, zabezpieczenia),
b) rozbiórka wszystkich warstw pokrycia papowego dachu,
c) częściowa wymiana deskowania dachu, konserwacja poszycia,
d) wzmocnienie krokwi dachu,
e) rozbiórka obróbek blacharskich (opierzenia, rynny i rury spustowe),
f) przemurowanie kominów,
g) montaż 13 szt. rur i nasad kominowych obrotowych wentylacji grawitacyjnej,
h) demontaż i montaż (podniesienie) i obróbki okien połaciowych i wyłazu dachowego,
i) rekonstrukcja istniejących detali drewnianych podcienia dachu,
j) wykonanie nowych obróbek blacharskich (opierzenia, rynny i rury spustowe),
k) wykonanie izolacji termicznej połaci dachowych dwoma warstwami wełny mineralnej, według systemu opisanego poniżej,
l) pokrycie dachu termozgrzewalną papą podkładową o grubości minimum 3 mm, według systemu opisanego poniżej,
m) pokrycie dachu podwójną warstwą papy termozgrzewalnej, według systemu opisanego poniżej,
n) rekonstrukcja istniejących detali drewnianych przybudówki werandy wraz ze stolarką okienną (oczyszczenie i odmalowanie werandy - przybudówki),
o) odtworzenie wszystkich instalacji i urządzeń znajdujących się w rejonie prowadzonych robót, tj. między innymi instalację odgromową, kominki wywiewne, itp.
p) opis sytemu do robót dekarskich:
- ułożenie samoprzylepnej papy podkładowej modyfikowanej SBS PYE G200 S3 SP mocowanej do podłoża gwoździami papowymi pod zakładami i sklejonej na zakładach zgodnie z technologią systemu producenta
- ułożenie wełny mineralnej 1000 2000 gr. 15 cm oraz deski twardej z wełny mineralnej 1200 2400 gr. 5 cm z zamocowaniem warstw termoizolacji, zgodnie z technologią systemu producenta
- ułożenie i sklejenie papy zgrzewalnej podkładowej samoprzylepnej modyfikowanej SBS PYE G200 S3 SP z zamocowaniem warstw termoizolacji, zgodnie z technologią systemu producenta
- ułożenie i sklejenie papy zgrzewalnej wierzchniego krycia modyfikowanej SBS PYE PV S5 SS zgodnie z technologią systemu producenta
- termoizolacja wszystkich detali dachu zgodnie z systemem producenta.
Podstawowe dane budynku.
1. Kubatura - 5015 m3.
2. Ilość kondygnacji - 4
3. Wysokość budynku - 16,5 m.
4. Budynek podpiwniczony
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1. Dokumentacja fotograficzna - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Remont dachu budynku w Gdańsku przy ul. Sobótki 9 stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Przedmiar robót Kosztorys skrócony stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Przedmiar robót ma charakter wyłącznie informacyjny.
1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem opisanym w Określeniu przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego.
4. Roboty budowlane muszą być wykonywane w sposób umożliwiający normalną pracę osób przebywających w budynku, ponieważ obiekt jest czynny, tzn. że dojścia na dach oraz przemieszczanie materiałów musi być realizowane wyłącznie poprzez urządzenia zewnętrzne np. klatka rusztowaniowa ustawiona w rejonie werandy. Brak będzie możliwości korzystania z komunikacji wewnętrznej.
5. Wykonawca będzie miał możliwość składowania części materiałów od strony werandy. Po zakończeniu robót budowlanych teren będzie musiał być doprowadzony do stanu pierwotnego.
6. Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
7. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, papy, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz udokumentowania tych czynności na żądanie Zamawiającego.
9. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gisgdansk.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Tczewie, przy ul. Jagiellońskiej 55
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa węzła żywienia w Szkole Podstawowej Nr 44 w Gdańsku, ul. Jagiellońska 24
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Cecenowo. Oznaczenie postępowania: ZP.271.03.2016
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja budynku warsztatowo - garażowego Nadleśnictwa Rytel
Dodano: 2016-06-21 - Przebudowa pomieszczeń baru z salą konsumpcyjną i zapleczem kuchennym w budynku Urzędu Miasta w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12.
Dodano: 2016-05-27 - Modernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdańsku, ul. Na Zaspę 31
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa pomieszczeń zaplecza węzła żywienia oraz odwodnienie i zagospodarowanie terenu Przedszkola Nr 46 w Gdańsku, ul. Szuwary 2
Dodano: 2016-05-06