Przetargi.pl
Remont dachu i rozpoczęcie remontu konserwatorskiego elewacji w Nowym Ratuszu dawnego Miasta Podgórza przy Rynku Podgórskim 1

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6161230 , fax. 12 6161217
  • Data zamieszczenia: 2014-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
    pl. Wszystkich Świętych 3-4
    31-004 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6161230, fax. 12 6161217
    REGON: 35155435300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i rozpoczęcie remontu konserwatorskiego elewacji w Nowym Ratuszu dawnego Miasta Podgórza przy Rynku Podgórskim 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu i rozpoczęcie remontu konserwatorskiego elewacji w Nowym Ratuszu dawnego Miasta Podgórza przy Rynku Podgórskim 1. I. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Tynkowanie 3. Roboty malarskie 4. Remont konserwatorski elewacji, 3 okien wolutowych, renowacji stolarki okiennej parteru 1- go i 2 - go piętra, rekonstrukcję 2 okien na parterze 5. Remonty konserwatorskie elementów dekoracyjnych (rzeźby, wazony, maszkarony) 6. Obróbki blacharskie 7. Instalację odgromową 8. Instalację przeciwoblodzeniową dachu II. Uwagi dla wykonawców: 1. Prace wykonywane będą w czynnym budynku biurowym. Należy przewidzieć realizację uciążliwych prac po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy. Głośne i uciążliwe prace wykonywane będą przed godz.8.00 i po godz.16.00. 2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i umieszczenia na terenie prac (w przypadku prac realizowanych z zastosowaniem rusztowań - na powierzchni pionowej rusztowania) tablicy informacyjnej. Tablica informacyjna winna mieć tło koloru białego lub zbliżonego do białego i być wykonana z trwałego materiału gwarantującego estetykę i czytelność oraz spełniającego wymogi bezpieczeństwa 3. Napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i trwały, literami i cyframi koloru czarnego o wysokości proporcjonalnej do wielkości tablicy. 4. W przypadku prac na zewnątrz obiektu prowadzonych z zastosowaniem rusztowań, wymiary tablicy nie mogą być mniejsze niż: a) 190 cm w pionie i 280 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi mniej niż 250 m?, b) 380 cm w pionie i 480 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi od 250 m? do 500 m?, c) 380 cm w pionie i 720 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi ponad 500 m?. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki: 1. wzór umowy - zał. nr 1 do specyfikacji, 2. projekt budowlany remontu konserwatorskiego - zał. nr 7 do specyfikacji, 3. Przedmiar robót remontu konserwatorskiego elewacji frontowej od strony Rynku Podgórskiego oraz remontu dachu - zał. nr 8 do specyfikacji, 4. przedmiar robót remontu instalacji odgromowej i przeciwoblodzeniowej dachu - zał. nr 9 do specyfikacji, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10 do specyfikacji, 6. Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych z dnia 19 maja 2014 r. - zał. nr 11 do specyfikacji 7. Pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym z dnia 12 maja 2014 r. - zał. nr 12 do specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach