Przetargi.pl
Remont dachu i poddasza siedziby głównej Muzeum Kultury Kurpiowskiej przy pl. gen. J. Bema 8 w Ostrołęce

Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07410 Ostrołęka, pl. Gen. Józefa Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 764 54 43 , fax. 0-29 764 35 00
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
    pl. Gen. Józefa Bema 8
    07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 764 54 43, fax. 0-29 764 35 00
    REGON: 104043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i poddasza siedziby głównej Muzeum Kultury Kurpiowskiej przy pl. gen. J. Bema 8 w Ostrołęce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia planowana jest od dnia 01.06.2018 r. do dnia do 30.09.2018 r., w tym, do 31.08.2018 r. wykonawca złoży wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja planowanego remontu - Nieruchomość, której część objęta została zamówieniem usytuowana jest przy pl. Bema 8 w Ostrołęce, gdzie mieści się siedziba Muzeum Kultury Kurpiowskiej. Remont dotyczy budynku głównego A, w którym funkcjonują wystawy stałe i czasowe. Obiekt jest pod opieką konserwatorską, wpisany do rejestru Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nazwą - dom staromiejski, decyzją z dnia 04.04.1974 r., pod numerem A-434. Remont w ramach niniejszego zamówienia obejmuje poddasze i dach budynku głównego A. W ramach remontu części budynku A planowane są prace na poddaszu i dachu: - przegląd i częściowa wymiana elementów więźby dachowej, - wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej wraz z łatami, kontrłatami i obróbkami blacharskimi, - przemurowanie kominów (od. ok. 1m poniżej kalenicy), - wymiana okna połaciowego na wyłaz dachowy termoizolacyjny, - wymiana zejścia stalowego technicznego zewnętrznego prowadzącego od wyłazu dachowego do stropodachu segmentu „C” (dostęp do urządzeń technicznych), - wymiana stopni i ław kominiarskich, - zamontowanie dwóch okien dachowych drewnianych, - wymiana ocieplenia stropu wszystkich pomieszczeń będących w zakresie opracowania oraz dachu klatki schodowej, na wełnę mineralną, - demontaż rusztu z desek na strychu oraz wykonanie podłogi na całej przestrzeni strychowej z płyt OSB, - remont klatki schodowej (posadzka, balustrady, sufit podwieszany), - przedłużenie korytarza na poddaszu, - przesunięcie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami, - wymiana posadzki w części pomieszczeń na poddaszu, - malowanie ścian wszystkich pomieszczeń będących w zakresie opracowania, - wymiana stolarki drzwiowej w części pomieszczeń na poddaszu, - wymiana (remont) instalacji elektrycznej wysoko i niskoprądowej. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Z uwagi na to, że na kondygnacjach znajdujących się poniżej poziomu, na którym planowany jest remont znajdują się ekspozycje stałe i magazyny zbiorów, wymaga się bezwzględnie takiego zabezpieczenia i organizacji prowadzonych prac, aby wykluczyć sytuację, w której istnieje ryzyko i niebezpieczeństwo zalania pomieszczeń poniżej poziomu remontu, gdyż starty z tego powodu mogą być nieodwracalne. Przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy i nie stanowią samodzielnej podstawy do wyceny. Wycenę należy dokonać w oparciu o dokumentację projektową. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji przedmiotu Umowy umowę lub umowy: ubezpieczenia rzeczowego kontraktu od wszystkich ryzyk, umowę ubezpieczenia za wszelkie szkody powstałe w mieniu Zamawiającego otaczającym realizowane roboty remontowe oraz umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją Umowy, zgodnie z zapisem w Umowie. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na odstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy Minimalny wymagany okres gwarancji – 60 miesięcy od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: ROZDZIAŁ II SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, w tym: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dostępne w oddzielnych plikach), przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy, ROZDZIAŁ III SIWZ – Projekt Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł (sześć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ, 1 Dowód wniesienia WADIUM, 2 FORMULARZ OFERTOWY, 3 OŚWIADCZENIE wstępne DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA UWAGA: (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy Pzp), 4 Opcjonalnie: Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy, 5 Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeśli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne pisma nie jest osobą upoważnioną do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy na podstawie aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach