Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Kopernika 19 19
31-501 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
REGON: 00028868500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i kominów wraz z uzupełnieniem fragmentu gzymsu i wymianą instalacji odgromowej w budynku Dyrekcji Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 36 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu i kominów wraz z uzupełnieniem fragmentu gzymsu i wymianą instalacji odgromowej w budynku Dyrekcji Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 36. Zakres prac obejmuje: a. Remont pokrycia dachu i wymianę obróbek blacharskich b. Remont kominów c. Miejscową naprawę elewacji d. Wymianę instalacji odgromowej e. Badanie i pomiar instalacji odgromowej po wymianie f. Wykonanie planu BIOZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, obejmujące swoim zakresem roboty dekarskie oraz roboty w zakresie instalacji odgromowych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. 3. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Osoba ta musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i musi posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej, metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 3. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2a do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2b do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika). 3.1. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia, o którym mowa w punkcie 3 i dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Jeżeli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, to musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6. Uprawnienia budowlane dla kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, zawierające informację o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 7. Uprawnienia budowlane dla kierownika w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, zawierające informację o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 8.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu na stacji trafo
Dodano: 2015-08-14 - Remont dachu
Dodano: 2015-07-17 - ZP.272.6.2015 zamówienie na modernizację i renowację dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1 wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizację i renowację dachu budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2015-03-25 - Remont pokrycia dachowego bud. nr 27, 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Tynieckiej 45 w Krakowie
Dodano: 2014-03-17 - Wymiana folii paroprzepuszczalnej na części dachów 6 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Wojska Polskiego 17 A-F w Sandomierzu
Dodano: 2013-07-15 - Remont budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku
Dodano: 2013-06-27 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną w części dobudowanej w budynku Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 1 w Krakowie przy Al. Mickiewicza 5
Dodano: 2013-06-21 - Naprawa attyk dachowych w Zespole Krytych Pływalni AWF Kraków.
Dodano: 2013-06-17 - Wymiana folii paroprzepuszczalnej na części dachów 6 budynków przy ul. Wojska Polskiego 17 A-F w Sandomierzu
Dodano: 2013-06-04 - Remont budynku mieszkalnego komunalnego przy ul. Jagiellońskiej 36 w Kalwarii Zebrzydowskiej
Dodano: 2012-04-24