Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 30-306 Kraków, ul. Konfederacka 18
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 269 38 51 , fax. 0-12 266 19 50
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3
ul. Konfederacka 18 18
30-306 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 269 38 51, fax. 0-12 266 19 50
REGON: 00070565700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednoska organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i kominów przy ul. Konfederackiej 18 w Krakowie, Oznaczenie sprawy : ZP-1/R-Dach/2009, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont dachu i kominów przy ul. Konfederackiej 18 w Krakowie w zakresie: wymiana pokrycia dachu z blachy, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na nowe z blachy ocynkowanej, rozebranie zniszczonych kominów, powtórne wymurowanie z tynkowaniem, wymiana obróbek blacharskich, ocieplenie, tynkowanie jaskółek. Wartość szacunkowa - nie przekracza progu określonego dla przedmiotu zamówienia na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium przez Wykonawców.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, a także spełniający warunki udziału: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj: wykażą w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowanie co najmniej dwóch zadań w zakresie remontu lub wykonania dachu o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł netto każdy. Wykazane zadania należy potwierdzić pozytywnymi opiniami np. referencjami od innych zamawiających. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: osoba przewidziana do kierowania robotami musi posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy takiej osoby - zdolnej do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 oraz załączniki: 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 w związku z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U, z 2007, nr 223, poz. 1655 z późń. zmianami) - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Oraz, ewentualnie stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 4. Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 5. Wskażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnego do wykonania zamówienia lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających w/w kwalifikacje, jeżeli Wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4, 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że spełnią następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i oferty i zawierać: a. określenie postępowania, którego dotyczy, b. zestawienie wszystkich wykonawców (wymienionych z nazwy, z adresem siedziby) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c. ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, 3) oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i oferty i zawierać: a) określenie postępowania, którego dotyczy, b) zestawienie wszystkich wykonawców (wymienionych z nazwy, z adresem siedziby) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, d) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców, w tym przez Wykonawcę - Pełnomocnika, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli oraz należy dołączyć stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunku: pełnia / nie spełnia bez znaczenia punktowego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane zadania należy potwierdzić pozytywnymi opiniami np. referencjami od innych zamawiających - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3, Wyżej wymienione doświadczenie wykonawcy będzie podlegało ocenie. Za każde zadanie spełniające w/w warunki wykonawca otrzyma 1 (jeden) punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów, z tym, ze każdy wykonawca musi otrzymać co najmniej 1 punkt. 8. Forma składanych dokumentów: Wnioski i załączniki muszą być: a) sporządzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej (pod rygorem nieważności). b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, c) podpisane przez osobę uprawioną, d) wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, poprawki musza być czytelne i opatrzone podpisem lub parafką osoby uprawnionej, e) załączone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, f) zaleca się ponumerowanie wszystkich stron (kartek) oraz spięcie (zszycie) 9. Wymienione wyżej wzory załączników dostępne są w siedzibie Zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Konfederacka 18, 30-306 Kraków, lub można je otrzymać faxem - 12/ 269-38-51 lub e-mail: ppp3krakow@gmail.com
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokryć dachowych papami termozgrzewalnymi budynków OC1, OC2, OC3 Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przy ul. Lwowskiej 178a, 33-100 Tarnów zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych.
Dodano: 2014-10-09 - Remont budynku remizy strażackiej OSP Karsy
Dodano: 2013-07-10 - Remont dachu budynku nr 71 w kompleksie wojskowym Kraków-Balice
Dodano: 2012-10-05 - DPS ul. Łanowa 41 budynek 43d- remont dachu
Dodano: 2012-04-20 - Naprawa dachu i pomieszczeń w budynku nr 52 w Kompleksie Wojskowym Kraków - Balice.
Dodano: 2012-04-12 - Remont dachu budynku nr 4 oraz schodów wejściowych do budynków nr 1 i 2 przy osiedlu w Nowym Glinniku
Dodano: 2011-09-19 - Wykonanie remontu pokrycia dachu budynku internatu przy ulicy Księży Pijarów 3 w Krakowie
Dodano: 2011-04-27 - Roboty remontowe dachu na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Budzowie.
Dodano: 2011-04-22 - Renowacja pokrycia dachowego obiektów Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Dodano: 2010-09-01 - Renowacja pokrycia dachowego obiektów Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Dodano: 2010-08-06