Zespół Szkół Publicznych w Suścu ogłasza przetarg
- Adres: 22-672 Susiec, ul. Tomaszowska 53
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6654811 , fax. 084 6654407
- Data zamieszczenia: 2010-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Suścu
ul. Tomaszowska 53 53
22-672 Susiec, woj. lubelskie
tel. 084 6654811, fax. 084 6654407
REGON: 95115170200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspsusiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu i kominów na części budynku Zespołu Szkół Publicznych w Suścu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i kominów na części budynku Zespołu Szkól Publicznych w Suścu. Pokrycie dachu blacha dach owkową powlekaną poliester mat w kolorze podanym przez zamawiającego. Zakres prac obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych - wg kosztorysu, - konstrukcji wieźby dachowej - wg kosztorysu, - pokrycie dachu , obróbki - 507,48 m2 (pokrycie dachu) , pozostałe roboty wg kosztorysu, - kominy - wg kosztorysu - instalacja odgromowa - wg kosztorysu, - docieplenie - wg kosztorysu, - rusztowania - wg kosztorysy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspsusiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną