Przetargi.pl
Remont dachu i klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Zamkowej 12 w Kaliszu

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Zamkowej 12 w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu i klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Zamkowej 12 w Kaliszu . Zakres prac obejmuje między innymi : a) remont kominów, b) wymianę pokrycia dachu z dachówki ok. 835 m2 - Zamkowa 12, c) wymianę łacenia dachu , d) impregnację grzybobójczą bali i krawędziaków , e) wymianę okienek typu wole oko, f) wyłazy dachowe, g) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, h) remont klatek schodowych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty tynkarsko-malarskie) i wymiana instalacji elektrycznej i domofonowej, i) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 7, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, opracowania projektu organizacji ruchu i uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, zajęcia chodnika, uiszczenia opłat za zajęcie chodnika, odtworzenia dróg i chodników, przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego oraz innych czynności wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż :100.000 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 4.1. Termin rozpoczęcia : niezwłocznie po podpisaniu umowy 4.2. Zakończenie robót w następujących terminach : a) *wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, * wymianę instalacji elektrycznej i domofonowej - do dnia 31.12.2013r. b) pozostałe roboty nie później niż do dnia 30 kwietnia 2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3.000 zł (słownie : trzy tysiące złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id=152
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach