Przetargi.pl
Remont dachu i elewacji budynku nr 1 w Szalejowie Dolnym – etap I remont dachu

Gmina Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57300 Kłodzko, ul. Okrzei
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 474 100 , fax. 746 474 103
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
    ul. Okrzei
    57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 746 474 100, fax. 746 474 103
    REGON: 89071796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i elewacji budynku nr 1 w Szalejowie Dolnym – etap I remont dachu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachu budynku nr 1 w Szalejowie Dolnym. Zakres robót. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się: • rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych; • dwukrotną impregnację grzybobójczą bali i krawędziaków; • dwukrotną impregnację środkami ochrony p.poż.; • ołacenie połaci dachowych; • pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w łuskę, wykończenie dachówkami krawędziowymi oraz wykończenie szczytów gąsiorami ozdobnymi; • montaż łapaczy śniegu, schodów kominiarskich i okna dachowego; • montaż pasów nadrynnowych, rynien i rur spustowych; • docieplenie ścianek kolankowych i podłogi na poddaszu wełną mineralną gr. 20 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach