Przetargi.pl
Remont dachu i elewacji budynku A Centralnego Laboratorium GIORiN w Toruniu przy ul. Żwirki i Wigury 73

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 1226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i elewacji budynku A Centralnego Laboratorium GIORiN w Toruniu przy ul. Żwirki i Wigury 73
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu i elewacji budynku A Centralnego Laboratorium GIORiN w Toruniu przy ul. Żwirki i Wigury 73. 2. Zakres prac obejmuje: 1) remont dachu w tym: a. demontaż pokrycia z blachy fałdowej, b. zerwanie pokrycia z papy asfaltowej i pokrycie dachu papą termozgrzewalną, c. wymiana obróbek blacharskich, d. roboty kominiarskie, e. odwodnienie dachu, f. wymiana pokrywy wyłazu dachowego i montaż stopni wyłazowych, 2) wymianę instalacji odgromowej, 3) przebudowę schodów zewnętrznych przed wejściem głównym (elewacja południowa), 4) remont zadaszenia nad wejściem głównym (elewacja południowa), 5) remont tarasu nad wejściem wschodnim, 6) wymianę nawierzchni schodów zewnętrznych południowych i wschodnich, 7) wymianę balustrad: a. na tarasie po stronie wschodniej budynku, b. na schodach zewnętrznych po stronie wschodniej budynku, c. na schodach zewnętrznych po stronie południowej budynku. 8) Remont obudowy stanowiska z wodorem. 3. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie, którego funkcjonowanie nie może być zakłócane. 4. W bliskiej odległości od budynku rosną drzewa i krzewy, które muszą pozostać nieuszkodzone. Wykonawca będzie realizował roboty zabezpieczając tereny zielone znajdujące się na placu budowy,a po zakończeniu robót, przed odbiorem odtworzy nawierzchnię trawiastą. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: 1) Projekt budowlano - wykonawczy, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Przedmiar robót, oraz Istotne Postanowienia Umowy, stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest załączyć na Platformie Zakupowej następujące dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, (PAdES); 2) Kosztorys Ofertowy - sporządzony ściśle w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego (PAdES); 3) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ (PAdES); 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. IV pkt 4 SIWZ, (PAdES); 5) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), (PAdES); 6) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowania do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES); 7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie Zakupowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach