Przetargi.pl
Remont dachu hali Milenium

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 36/38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 94 35 51 400 , fax. 0 94 35 51 404
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kołobrzegu
    ul. Łopuskiego 36/38 36/38
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0 94 35 51 400, fax. 0 94 35 51 404
    REGON: 33102915400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu hali Milenium
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania remontu części dachu wraz z jego ociepleniem za pomocą pianki poliuretanowej. Powierzchnia dachu, przeznaczonego do remontu, wynosi około 3100 m2 Zakres robót obejmuje: a) zerwanie istniejącej warstwy pianki poliuretanowej, b) zarwanie istniejącej warstwy papy, c) wymiana płyt OSB, których stan tego wymaga i nie nadają się do dalszego użytku, d) demontaż 7 szt. starych okien dachowych, e) wykonanie konstrukcji wyniesienia okien ponad płaszczyznę dachu, f) osadzenie nowych okien połaciowych, g) obróbka papą termozgrzewalną powierzchni przyokiennych oraz montaż kołnierzy zabezpieczających, h) modernizacja istniejących koszy ściekowych, kanałów oraz rynien odpływowych przy pomocy papy termozgrzewalnej, przygotowanie podłoża do natrysku pianką PUR - oczyszczenie całej połaci dachu z resztek potechnicznych, - transport pionowy odpadów potechnicznych na wyznaczone miejsce koło budynku, - przyklejenie papy całą jej powierzchnią do płyt OSB, i) wykonanie izolacji metodą natrysku z pianki poliuretanowej sztywnej o grubości 10 cm, pokrycie połaci dachu warstwą ochronną o następujących parametrach: - odporną na działanie promieni UV, - zapewniającą 100% hydroizolację, - o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, - o dużej elastyczności, - o dużej odporności termicznej, - kolor zostanie określony w późniejszym terminie. j) usunięcie z budowy odpadów potechnicznych (pianka PUR, papa, płyty OSB, inne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 20 000 zł w gotówce, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - aktualne odpisy z włąściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jednostkowe zamówienie dotyczące robót dekarskiech metodą pokrywania połaci dachowych pianką poliuretanową sztywną o powierzchni nie mniejszej niz 10 000 m2. - dokument (referencja) wykazania wykonania robót dekarskich metodą pokrywania połaci dachowych pianka sztywną potwierdzonych referencjami (2 szt.) - oswiadczenie o wykonaniu robót natryskowych od co najmniej 10 lat, - certyfikat, potwierdzający wdrożony co najmniej od 4 lat System Zarządzania Jakością, - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aprobat technicznych na zastosowane materiały, - inne certyfikaty i świadectwa kwalifikacyjne, 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - zaświadczenie o niezaleganiu w płaceniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wydane przez właściwe urzędy (Urząd Skarbowy, ZUS), - posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350 000 zł, - polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 120 000 zł 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, - Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, - Wzór umowy, - Dokumenty wyszczególnione w pkt VI B, C, D, E, F, G, SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach