Przetargi.pl
Remont dachu Centrum Handlowego przy ul. Zielonej w Żywcu

Miasto Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 754 200 , fax. 334 754 202
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żywiec
    ul. Rynek 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 334 754 200, fax. 334 754 202
    REGON: 72182539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl , www.bip.zywiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu Centrum Handlowego przy ul. Zielonej w Żywcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych związanych z likwidacją nieszczelności pokrycia dachowego oraz z remontem, modernizacją i uporządkowaniem systemu odprowadzenia wód opadowych z dachów kompleksu budynków: Centrum Handlowego „Galeria Lider” oraz MOSiR i Straży Miejskiej, o powierzchni zabudowy 9.327 m² i powierzchni dachów ogółem 9.799,72 m², zlokalizowanych w Żywcu przy ul. Zielonej 3 i Zielonej 7. Zakres tego zamówienia obejmuje m. in.: a) wykonanie nowego pokrycia dachowego z systemowej syntetycznej membrany PVC-P (polichlorek winylu) o gr. min. 1,5 mm, zbrojonej włókniną poliestrową, w kolorze szarym, na podkładzie z geowłókniny o gramaturze min. 200g/m², zgrzewanej i mocowanej do podłoża mechanicznie, o właściwościach określonych w SIWZ oraz „Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych”, b) wykonanie robót ogólnobudowlanych i remontowych pokrycia dachowego kompleksu budynków, c) wykonanie systemu odprowadzenia wód opadowych, d) wykonanie odtworzenia instalacji odgromowej na poziomie dachu, e) zabezpieczenie terenu oraz wejść do kompleksu budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, zawierająca: projekt budowlany, „Ogólną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych” i „Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych” (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 45.000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 4 grudnia 2020 r. do godz. 9:30. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. O/Żywiec Nr 49 1240 4142 1111 0000 4829 9240 – z dopiskiem „Wadium – przetarg p.n. „Remont dachu Centrum Handlowego przy ul. Zielonej w Żywcu”, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Szczegółowe ustalenia w tym zakresie zostały zawarte w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, 2) zdolności technicznych lub zawodowych, tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający nie określa żadnego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, załączy do oferty oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec wszystkich osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), wg wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Zamawiający wezwie tego Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokumentów i oświadczeń, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, potwierdzających że podmioty te spełniają warunki i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca wskaże podwykonawcę lub podwykonawców, którym powierzy wykonanie części zamówienia, zobowiązany będzie do złożenia, w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów i oświadczeń, potwierdzających że podmioty te spełniają warunki i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika). Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki i nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, złoży każdy z Wykonawców oddzielnie, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Szczegółowe ustalenia w tym zakresie zostały zawarte w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach