Przetargi.pl
Remont dachu budynku Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach.

Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. 3 Maja 97b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 272 01 18 , fax. 0-12 274 35 65
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego
    ul. 3 Maja 97b 97b
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 0-12 272 01 18, fax. 0-12 274 35 65
    REGON: 35072099600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sredniawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła średnia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu budynku Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach, wymianę pokrycia dachowego, wymianę wadliwie wykonanego przedłużenia krokwi z częściową wymianą uszkodzonych przez kornik elementów konstrukcji więźby dachowej, wykonanie wiatroizolacji, przemurowanie uszkodzonych kominów ponad dachem, wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz dotyczące przedmiotu zamówienia i ich ocena O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych). 5.Oferują przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi wymaganiami zamawiającego. Warunek uważa się za spełniony, jeśli przedmiot zamówienia zostanie objęty 5 letnią gwarancją i rękojmią. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia, nie spełnia(. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczących przedmiotu zamówienia, które należy załączyć do oferty Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia do niniejszej SIWZ wraz z aktualnym na dzień składania ofert dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego (aktualny: odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sredniawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach