Przetargi.pl
Remont dachu budynku Zespołu Gabinetów Lekarskich w Sanoku przy ul. Sobieskiego 1.”

Samodzielny Publiczny Miejski Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, Jana Pawła II 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Miejski Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej
    Jana Pawła II 38
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    REGON: 371034566
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodniasanok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Zespołu Gabinetów Lekarskich w Sanoku przy ul. Sobieskiego 1.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu polegającego na wymianie pokrycia dachowego Zespołu Gabinetów Lekarskich w Sanoku przy ul. Sobieskiego 1. Zakres prac obejmuje:Zabezpieczenie placu budowy oraz elementów budynku nie podlegających remontowi,Demontaż istniejących okien dachowych,Demontaż instalacji odgromowej,Rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z orynnowaniem,Zabezpieczenie dachu przed opadami atmosferycznymi,Montaż membrany dachowej,Montaż kontrłat, łat, desek okapowych,Montaż blachy ocynkowanej (rąbek prostopadły do okapu ),Montaż okien dachowych w połaci dachowej wraz z roletami wewnętrznymi,Montaż gąsiorów obróbek i okuć blacharskich,Montaż rynien oraz rur spustowych,Montaż nasad wentylacyjnych,Ocieplenie i wykończenie kominów, Montaż barier śniegowych,Obudowa okien płytami g-k wraz wykonaniem tynku i pomalowaniem,Wykonanie instalacji odgromowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dachu o wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót, polegające na wykonaniu (zakończeniu) przez niego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie dachu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach