Przetargi.pl
Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku - Etap I

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. 87 4285241
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. 87 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu wraz z naprawą obróbek blacharskich i przebudową kominów w budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku, przy al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, działka nr 470, znajdującego się w strefie konserwatorskiej. Podstawowy zakres prac polegać będzie na: - rozebraniu podłóg drewnianych na poddaszu, - rozebranie obicia ścian drewnianych deskami otynkowanymi, - obicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo - wapiennej na ścianach, filarach i pilastrach, - rozebranie pokrycia dachowego z dachówki, - rozebranie pokrycia dachowego z gąsiorów, - rozebranie konstrukcji więźb dachowych, - rozebranie pokryć dachowych, obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku, - rozebranie rynien, rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, - demontaż schodów i poręczy drewnianych, - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu (podwalina wieżyczki, słupy, krokwie), - osadzenie 3 szt. okien w połaci dachowej, - wykonanie deskowania połaci dachu, - montaż łat i kontrłat, - krycie dachu dachówka ceramiczną w kolorze naturalna czerwień (zgodnie z zaleceniami Warmińsko - Mazurskiego Konserwatora Zabytków), - pokrycie dachów blachą miedzianą o gr. 0,60 mm, wykonanie obróbek blacharskich, - pokrycie dachów blachą tytan cynk o gr. 0,60 mm (dach papowy wieży), - przemurowanie kominów, - obudowa elementów konstrukcji słupów płytami gipsowo - kartonowymi, - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, - wykonanie dociepleń stropu pod poddaszem, - instalowanie okien drewnianych, - instalowanie schodów stalowych, balustrad, - instalowanie drzwi stalowych przeciwpożarowych (2 szt.), - demontaż i montaż instalacji odgromowej, - demontaż i montaż iluminacji świetlnej. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: - Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 9 do SIWZ. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.). Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 5 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. Zamawiający wymaga by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej dachu budynku oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren planowanej inwestycji, w uzgodnionym terminie. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wszystkie wejścia i wyjścia muszą funkcjonować i zostać właściwie zabezpieczone. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór Załącznik nr 4 do SIWZ jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Wykonawca zapewni Kierownika budowy na swój koszt. Zamawiający informuje, że posiada pozwolenie nr 74/2015 r. z 18.03.2015 r. (nr pisma ZN.II.5142.2.65.2015.JM) Warmińsko - Mazurskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac remontowych zmienionego decyzją nr 36/2015 z 02.04.2015 r. (nr pisma ZN.II.5142.2.84.2015.jm/lg). Wykonawca przystępując do realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić fakt, że roboty i materiały użyte do realizacji zadania winny spełniać wydanym zaleceniom Konserwatora. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zdemontowanie i ponowny montaż iluminacji świetlnej zamontowanej na części remontowanego dachu. Zamawiający informuje, że iluminacja jest sprawna a wszelkie koszty naprawy uszkodzonej w trakcie demontażu lub montażu iluminacji ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/ w terminie do dnia 17 lipca 2015 r. do godz. 10.00. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ; o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg: Remont dachu budynku Urzędu Miejskiego w Giżycku - Etap I. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego (pok. 101). Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach