Przetargi.pl
Remont dachu budynku strzelnicy pneumatycznej ZKS Gwardia Zielona Góra w ramach zadania inwestycyjnego Remont dachów obiektów w KS Gwardia

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku strzelnicy pneumatycznej ZKS Gwardia Zielona Góra w ramach zadania inwestycyjnego Remont dachów obiektów w KS Gwardia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku strzelnicy pneumatycznej ZKS Gwardia Zielona Góra w ramach zadania inwestycyjnego Remont dachów obiektów w KS Gwardia. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, z uwzględnieniem postanowień pkt 3.5. SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 9 do SIWZ zamieszczone są przedmiary robót, które udostępnione są Wykonawcom wyłącznie w celach informacyjnych (materiał pomocniczy). 4. Obiekt, którego dotyczy przedmiot niniejszego zamówienia zlokalizowany jest w Zielonej Górze przy ul. Strzeleckiej, dz. nr 179/4. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem ocieplenia z warstwowych płyt styropianowych wg wariantu A dokumentacji technicznej, obejmujący następujący zakres robót: 5.1. roboty przygotowawcze, w tym: a) demontaż instalacji odgromowej, b) demontaż central wentylacyjnych wraz z wykonaniem podwyższeń z cegły pełnej pod podporami central o min. 15cm; c) nadmurowanie attyk w ścianach szczytowych o ok. 16cm z bloczków z betonu komórkowego wraz wykonaniem tynków cem-wap.; d) podwyższenie istniejących kominków wentylacyjnych o min. 15cm rurą PVC d=110mm; e) podwyższenie wyłazu dachowego; f) przygotowanie podłoża pod wykonanie nowego pokrycia poprzez naprawę większych pęcherzy oraz nawiercenie otworów w istniejącym ociepleniu 10szt/m2; g) rozbiórka pokrycia papowego w rejonie koryt wraz z wyrównaniem ubytków w podłożu zaprawą szybkowiążącą; h) rozbiórka pokrycia papowego i obróbek attyk; 5.2. ocieplenie stropodachu i koryt z płyt warstwowych styropianowych wraz z wykonaniem pokrycia z papy zgrzewalnej i montażem kominków wentylacyjnych, w tym: a) wykonanie trzywarstwowej paraizolacji z masy dyspersyjnej w rejonie koryt na wyrównanym podłożu; b) gruntowanie istniejącego podłoża papowego asfaltowym roztworem gruntującym; c) montaż krawędziaków drewnianych 2*12/7cm przy korytach do podłoża wkrętami do betonu; d) przyklejenie klejem kauczukowo-bitumicznym płyt styropianowych rolowanych i laminowanych papą podkładową typu EPS 100 gr.50mm na ścianach skośnych koryt i 150mm na powierzchniach poziomych wraz z przymocowaniem łącznikami wkręcanymi; e) zamontowanie kominków wentylacyjnych podwójnych o średnicy ?75mm i wysokości h=400mm; f) ułożenie dwuwarstwowego pokrycia z papy termozgrzewalnej podkładowej gr. min. 3mm i nawierzchniowej gr. min. 5mm, modyfikowanej SBS z wkładką z tkaniny poliestrowej na powierzchni dachu i attyk i w korycie. 5.3. wykonanie nowych obróbek z blachy ocynkowanej i papy termozgrzewalnej, w tym: a) montaż wsporników z płaskownika stalowego ocynkowanego o wym.50*3mm na ścianach attyki wraz z wykonaniem obróbek z blachy stalowej ocynkowanej gr.0,75mm na rąbek; b) obróbka włazu dachowego z papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS z wkładką z tkaniny poliestrowej. 5.4. odtworzenie instalacji odgromowej, w tym: a) montaż wsporników w rozstawie co 1,5m i przewodów poziomych naprężanych (~70% z demontażu); b) montaż złączy odgałęźnych i zwodów pionowych; c) badania i pomiary instalacji odgromowej. 5.5. wymiana wpustów dachowych i przewodów odprowadzających wodę deszczową do kanalizacji wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej zasilającej wpusty dachowe, w tym: a) montaż wpustów dachowych podgrzewanych=150mm z mankietem montażowym wraz z wykonaniem dodatkowych przebić w konstrukcji koryt stropodachu; b) montaż rur deszczowych z PVC d=160mm w przestrzeni stropodachu wraz z ociepleniem wełną mineralną gr. 6cm i d=110mm wewnątrz pomieszczeń i na zewnątrz budynku; c) obudowa pionów w pomieszczeniach I piętra płytami GK wraz z dwukrotnym malowaniem farbą emulsyjną; d) montaż instalacji zasilającej wpusty wraz podłączeniem urządzeń i wykonaniem pomiarów. 6. Sposób wynagrodzenia: 6.1. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 6.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 6.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca (zalecana wizja w terenie). 6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 4.1. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 4.2. pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 4.3. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 4.4. wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej; 4.5. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 4.6. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 4.7. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 4.8. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 4.9. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób i badań niezbędnych do odbioru robót zanikających. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji i płatności robót. 9. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach