Przetargi.pl
Remont dachu budynku sali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Giżycku

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 9434 , fax. 87 428 4565
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Smętka 7 7
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 9434, fax. 87 428 4565
    REGON: 51095322500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku sali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dachu budynku sali gimnastycznej II Liceum Ogólnokształcącego w Giżycku przy ul. Sikorskiego 3 polegający na wykonaniu nowego pokrycia dachu z blachy trapezowej. Zakres prac do wykonania obejmuje: - roboty demontażowe - wykonanie klina styropianowego na istniejącym gzymsie - wykonanie docieplenia gzymsu - montaż folii wstępnego krycia z wykonaniem wywinięć na gzymsie - montaż podkonstrukcji, kontrłat i łat na całej połaci dachowej - montaż obróbek blacharskich istniejących kominków wentylacyjnych - montaż blachy trapezowej na całej połaci dachowej - wykonanie uszczelnień z taśm uszczelniających przy kalenicy dachu - montaż obróbki blacharskiej kalenicy dachu - ponowny montaż rynien i rur spustowych - odtworzenie instalacji odgromowej - wykonanie naprawy ścian wewnątrz budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale 11. pkt 2. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest, więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego nr 63 9343 0005 0013 0358 2000 0030 w Mazurskim Banku Spółdzielczym w Giżycku. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu: Remont dachu budynku sali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/; http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach