Przetargi.pl
Remont dachu budynku Rd w IPCZD

Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg

  • Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228151024, , fax. +48228151015
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
    Al. Dzieci Polskich 20
    04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228151024, , fax. +48228151015
    REGON: 000557961
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Rd w IPCZD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS DO PRZEDMIARU BRANŻY BUDOWLANEJ Istniejący dach budynku „Rd” pokryty jest papą termozgrzewalną, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej. Na części dachu zamontowane są solary słoneczne. Remont dachu polega na demontażu zbędnych obróbek blacharskich, oczyszczeniu powierzchni z nieczystości, posypki, usunięciu pęcherzy, zagruntowaniu powierzchni dachu emulsją asfaltową, pokryciu jednokrotnym całej powierzchni dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia gr. 5,2mm, osnowa: włóknina poliestrowa min. 200 g/m2. W/w papą termozgrzewalną należy dodatkowo wyprofilować koryta dachowe tak aby zapewnić swobodny spadek wód opadowych w stronę wpustów dachowych. Na attykach należy zamontować płytę OSB gr. 15mm tak aby zapewnić skuteczny spadek w stronę połaci dachowej, płytę zagruntować i pokryć opisaną wyżej papą termozgrzewalną. Zewnętrzne krawędzie attyk należy wykończyć obróbką blacharską z kapinosem oddalonym min. 4cm od attyki. Obróbkę blacharską pokryć należy od góry papą termozgrzewalną. Naprawie podlegać będą również kominy (podwyższenie kominów, wykonanie nowych czap betonowych oraz tynków i obróbek kominów, wymiana kratek na nowe, malowanie kominów). Obróbki blacharskie wykonać z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,55mm. Obróbki blacharskie dolnej krawędzi kominów i nadbudówki ścian należy wciąć w mur i uszczelnić krawędź elastyczną masą uszczelniającą. Istniejące kratki na kominach należy wymienić na nowe stalowe, o oczku ~10x10mm w ramce z blachy stalowej ocynkowanej mocowane do kominów na kołki. Z dachu zdemontować należy stare kominki wentylacyjne z tworzywa. Istniejące okno stanowiące wyjście na dach należy zdemontować i zastąpić drzwiami PCV (drzwi są w posiadaniu Inwestora). W otworach wyrzutni wentylacyjnych w nadbudówce należy zamontować żaluzje stalowe, zapewniając swobodny wyrzut powietrza na zewnątrz budynku przy jednoczesnym zabezpieczeniu nadbudówki przed opadami deszczu. Na dachu należy odtworzyć instalację odgromową. OPIS DO PRZEDMIARU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Wykonawca ma do wykonania wymianę instalacji odgromowej na dachu budynku Rd. Zakres prac: A. Demontaż istniejącej instalacji odgromowej Należy zdementować istniejąca instalację odgromowa na całym dachu, wyłączając zwody pionowe na ścianach bocznych. Demontaż należy poprzedzić zabezpieczeniem wykonywanych prac. B. Montaż nowej instalacji odgromowej na dachu Zakres prac będzie obejmował instalacje odgromową zabezpieczającą cały dach. Szczególną uwagę należy zwrócić na zabezpieczenie instalacji odgromowej ułożonej na wspornikach odpowiedniej długości oraz napiętej w sposób trwały. Pozostałe instalacje odgromowe należy ułożyć na odpowiednich wspornikach na dachu zgodnie z przepisami. Montaż za pomocą odpowiedniej masy klejącej. Należy używać rozwiązań systemowych, posiadających odpowiednie atesty branżowe. W ramach zamówienia należy również zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami panele solarne oraz maszty antenowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BRE BANK nr rachunku 70 1140 1010 0000 4356 9500 1001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP/CZD/120/17”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp należy złożyć : a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Zamawiający nadmienia, że informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zostanie zamieszczona niezwłocznie tj.: w dniu otwarcia ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wyznaczonym na ostateczny termin składania ofert wraz ze wzorem oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2) Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt VI.1 SIWZ – według zał. nr 4 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach