Przetargi.pl
Remont dachu budynku przy ul. Pułtuskiej 17 w Serocku (obiekt zabytkowy)

Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, ul. Nasielska 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 782 75 73 , fax. 22 782 75 73
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Nasielska 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 22 782 75 73, fax. 22 782 75 73
    REGON: 14209678300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku przy ul. Pułtuskiej 17 w Serocku (obiekt zabytkowy)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Remont dachu budynku przy ul. Pułtuskiej 17 w Serocku - dawny Zajazd Pocztowy (wpisany do rejestru zabytków). W zakres prac wchodzi: - wymiana więźby i pokrycia dachu, - naprawa kominów z odtworzeniem przewodów dymowych i wentylacyjnych, - wymiana obróbek blacharskich i orynnowania. Podstawowe parametry dachu: - dwuspadowy o nachyleniu około 39o, - powierzchnia około 407 m2, - kryty dachówką ceramiczną zakładkową, - konstrukcja więźby drewniana Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały budowlane w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wystawione przez producentów i być zgodne parametrami technicznymi z dokumentacją. Dodatkowo elementy przeznaczone do wbudowania muszą być zaakceptowane przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W trakcie realizacji zamówienia oraz podczas jego odbioru do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. Rozpoczęcie i zakończenie robót w terminach uzgodnionych w umowie. 2. Wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. 3. Pozyskanie i dostawa na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących terminowe wykonanie robót. 4. Zapewnienie materiałów budowlanych spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz. 1623 z póź. zm.) oraz Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 5. Ochrona mienia i przestrzeganie przepisów BHP, ppoż. i sanitarnych. 6. Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7. Zapewnienie podczas wykonywania przedmiotu zamówienia należytego porządku w miejscu objętym pracami budowlanymi i bezpośrednio przylegającym do placu budowy, a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8. Zapewnienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia zawodowe - zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz. 1623 z póź. zm.) oraz mającego co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Wykonawca traktuje obowiązki w/w kierownika jako własne i odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 9. Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - na podstawie art. 21a ustawy z dnia 27 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz. 1623 z póź. zm.) oraz nadzór nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń. 10. Poniesienie kosztów zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. 11. Załatwienie spraw formalnych z dostawcami mediów i zamontowanie na własny koszt dla potrzeb budowy liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenie kosztów zużycia tych mediów. 12. Dopełnienie wszelkich formalności i poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego przy drogach publicznych jeżeli będzie taka konieczność. 13. Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych. 14. Zabezpieczenie miejsca wykonywania przedmiotu umowy przed wejściem osób niepowołanych i zapewnienie pełnego bezpieczeństwa prac celem ochrony osób trzecich przed stratami na zdrowiu i życiu. 15. Zabezpieczenie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia w skutek prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód wobec osób trzecich związanych z realizacją zadania. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 17. Informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i branie udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych, itp. 18. Zgłaszanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, konstrukcyjne, itp. 19. Przedstawienie na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych, itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 20. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy. 21. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenie do niej kompletu certyfikatów i aprobat technicznych materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia. UWAGA: Użyte w dokumentacji przedmiarowej robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych i wymagań Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy w Legionowie 64 8013 0006 2007 0015 0965 0003 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że przed terminem składania ofert kwota wadium powinna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby przed terminem składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie bankowym, natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy lub zatrzymane w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginałów w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, a kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach