Przetargi.pl
Remont dachu budynku Przedszkola nr 93 przy ul. Brożka 5 w Warszawie (znak sprawy: 103/ZP/09).

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Przedszkola nr 93 przy ul. Brożka 5 w Warszawie (znak sprawy: 103/ZP/09).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu budynku Przedszkola nr 93 przy ul. Brożka 5 w Warszawie. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem wykonania przyszłych robót ( np. dokonać wizji lokalnej) oraz dokumentacją projektową, przedmiarami robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 1. OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Obiekt posadowiony jest na działce nr 69 z obrębu nr 6 -06 - 14 Decyzja o nabyciu praw do dysponowania terenem: Decyzja Wojewody nr 37471 z dnia 07.05.1993r. kubatura obiektu: 3 230 m3 powierzchnia zabudowy: 343 m2 wysokość budynku: 12 mb Budynek Przedszkola jest to budynek trzykondygnacyjny, wolnostojący, całkowicie podpiwniczony wybudowany na przełomie lat 1959/1960. Mury nośne i ściany działowe wykonane są z cegły ceramicznej. Stropy prefabrykowane DMS, nad częścią podpiwniczoną - żelbetowe. Stolarka okienna: - okna z PCV, stolarka drzwiowa: płytowa , pełna, część oszklona. Elewacja: otynkowana, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej Dach o konstrukcji drewnianej, dwuspadowy, kryty dachówką ceramiczną karpiówką, podwójnie w łuskę, Odwodnienie: wody opadowe odprowadzone do kanalizacji miejskiej . 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie obejmuje wykonanie remontu dachu budynku Przedszkola nr 93 przy ul. Brożka 5. Istniejący dach jest drewniany o konstrukcji płatwiowo - kleszczowej, dwuspadowy nachylony pod kątem 45°, kryty dachówką ceramiczną karpiówką, podwójnie w łuskę. Zakres robót 1) remont dachu 1.rozebranie odróbek blacharskich, pokrycia z dachówki, ołacenia dachu, 2.wywiezienie gruzu, 3.wykonanie daszków zabezpieczających, zastaw oraz pomostów, 4.przemurowanie kominów, 5.wykonanie izolacji przeciwwodnej z folii paroprzepuszczalnej (FWK), 6.wykonanie ołacenia połaci dachowej łatami, 7.ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej, 8.pokrycie dachu dachówką karpiówka ceramiczną w koronkę, 9.montaż obróbek blacharskich, 2) wymiana docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją: 1.rozebranie ocieplenia stropu, 2.wykonanie nowej izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej 3.wykonanie ślepej podłogi z desek na legarach ułożonych krzyżowo, 3)montaż instalacji odgromowej wraz wykonaniem badań i pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - w tym jedna z nich polegająca na wymianie pokrycia dachu dachówką wraz z montażem instalacji odgromowej - o wartości brutto minimum 150 000,00 zł każda. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno- budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000, 00 zł a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Informacja dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt V.1. ppkt 2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach