Gmina Mykanów ogłasza przetarg
- Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
- Data zamieszczenia: 2012-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
ul. Samorządowa 1 1
42-233 Mykanów, woj. śląskie
tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
REGON: 15139811000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku komunalnego w Grabówce ul. Spokojna 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy wykonania remontu dachu budynku komunalnego w Grabówce ul. Spokojna 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - zdjęcie dachówki cementowej z powierzchni dachu, zabezpieczenie dachu folią przed opadami. Rozbiórka wszystkich obróbek blacharskich, -wzmocnienie belek stropowych balami 27/7,5cm, obustronne wzmocnienie krokwi deskami 3,2/20cm, założenie folii paroprzepuszczalnej na krokwiach, przybicie kontrłat 4/2,5cm na krokwiach, przybicie łat 7/3,2cm, przybicie deski czołowej, okapowej i wiatrowej , pokrycie dachu blachą trapezową w kolorze brązowym ; wykonanie ocieplenia stropu wełną mineralną grubości 20 cm; wykonanie obróbek blacharskich ,rynien i rur spustowych w blachy powlekanej w kolorze brązowym, wymiana dwóch okien drewnianych na PCV znajdujących się na poddaszu. Stolarka PCV w kolorze białym z kształtowników wysokoudarowego PCV uchylne . Prace prowadzone będą w obiekcie zamieszkałym przez lokatorów, w związku z tym należy zabezpieczyć na czas prowadzenia robót wejścia do budynków daszkami . Do zadań oferenta należeć będzie: urządzenie zaplecza placu budowy , przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż.; zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiar robót . Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji . W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku ,gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej , koszty przeprojektowania poniesie oferent. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 000,00 zł 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); b) kserokopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. a. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ,,polisy , poręczenia lub innego dokumentu, winny one zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zaplaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta ,poręczyciela b. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 08 8258 0005 2001 0000 0925 0001 w BS Mykanów 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy a do oferty dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność c. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Pani Ewa Machoń , nr telefonu (+48 034) 3288019 wew.25 , w godzinach 9.00 - 15.00. d. Zwrot wadium. 1). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem sytuacji art.46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę ,któremu zwrócono wadium na podstawie niniejszego punktu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza .Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2) Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. e. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Te cztery przypadki utraty wadium winny być wskazane w dokumentach wadialnych w przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu. Oznaczenie sprawy:OZ/B/15/52/EK
Dodano: 2015-09-25 - Remont pokrycia dachu na Segmencie A Szkoły Podstawowej nr 15 w Jankowicach
Dodano: 2015-08-26 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Zespole Szkół Specjalnych nr 11 w Katowicach przy ul. Gliwickiej 148a
Dodano: 2013-10-31 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Zespole Szkół Specjalnych nr 9 w Katowicach przy ul. Ścigały 17
Dodano: 2013-10-25 - Remont dachu, zadaszeń i kominów oraz remont rynien i rur spustowych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Katowicach przy ul. Rataja 14
Dodano: 2013-10-24 - Remont budynku administracyjnego Obwodu Drogowego w Kłobucku przy ul. Pogodnej 1
Dodano: 2013-09-11 - Remont dachu, zadaszeń i kominów w Gimnazjum nr 5 w Katowicach przy ul. Granicznej 27
Dodano: 2013-07-12 - Remont dachu wraz z wymianą blacharki oraz osłon elewacyjnych na budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ul. Czempiela 5.
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu wraz z częściowym remontem wieloprzewodowego komina w istniejącym budynku administracyjno-biurowym Obwodu Drogowego w Kłobucku
Dodano: 2013-07-05 - Remont pokrycia dachu budynku administracyjno-biurowego - siedziby Urzędu Gminy Marklowice
Dodano: 2013-05-06