Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. J. Marcińca w Koźminie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 63720 Koźmin Wielkopolski, ul. Zamkowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7216 828, , fax. 0-62 7216 247
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. J. Marcińca w Koźminie Wielkopolskim
ul. Zamkowa 1
63720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7216 828, , fax. 0-62 7216 247
REGON: 9804500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspkozmin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Marcińca w Koźminie Wielkopolskim polegający na remoncie drewnianej konstrukcji dachu i wymianie pokrycia z dachówki ceramicznej. : Szczegółowy zakres robót zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1a i 1b, nr 2, nr 3 do niniejszej specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1a i 1b, nr 2, nr 3 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - projekt budowlany ( opis techniczny + rysunki) – załącznik nr 1a i 1b - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 2 - przedmiary robót- załącznik nr 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261200-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł. ( pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy – stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ - składa Wykonawca lub pełnomocnik (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), b) dokument potwierdzający wniesienie wadium składa Wykonawca lub pełnomocnik (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) lub wszyscy wspólnie składający ofertę, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ - składa Wykonawca lub pełnomocnik (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) lub wszyscy wspólnie składających ofertę d) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ Oświadczenie składa Wykonawca oraz każdy z Wykonawców – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie e) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ – złożyć tylko jeżeli dotyczy. O ile zaistnieją wskazane okoliczności, oświadczenie składa Wykonawca lub w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy Wykonawca f) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, na którego zasoby się powołuje – zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ – złożyć tylko jeżeli dotycz. O ile zaistnieją wskazane okoliczności, oświadczenie składa Wykonawca lub pełnomocnik (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) g) pełnomocnictwo, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. h) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 11 do SIWZ. Oświadczenie składa Wykonawca oraz każdy z Wykonawców – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą (o ile dotyczy) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Oświadczenia (o którym mowa w pkt. h) nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ na etapie składania ofert Wykonawca nie zna uczestników postępowania, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymiana świetlików dachowych oraz obróbek blacharskich w ramach zadania „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń III piętra budynku 1A na pomieszczenia biurowe przy ul. Bernardyńskiej 2 w Kościanie”
Dodano: 2017-08-10 - Wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymiana świetlików dachowych oraz obróbek blacharskich w ramach zadania „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń III piętra budynku 1A na pomieszczenia biurowe przy ul. Bernardyńskiej 2 w Kościanie”
Dodano: 2017-07-18