Przetargi.pl
Remont dachu budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie - etap I

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122549410 , fax. 122549430
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie
    ul. Prądnicka 76
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122549410, fax. 122549430
    REGON: 000297394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.krakow.pl (zakładka: o Stacji, zamówienia publiczne)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostka budżetowa, podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie - etap I
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76 – etap I. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: a) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB) stanowiących załącznik A do siwz; b) w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik B do siwz; c) we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz. Zamawiający zamieszcza przedmiary robót jako materiał pomocniczy. Wykonawca nie może powoływać się na błędy i pominięcia w przedmiarach. Wykonawca winien sporządzić ofertę w oparciu o dokumentację projektową, STWiORB oraz opis przedmiotu zamówienia i postanowienia wzoru umowy, a także po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia w trakcie wizji lokalnej. 3. Wszystkie materiały i rozwiązania, wymienione w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarach, mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów. Zamawiający dopuszcza materiały i rozwiązania innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. W przypadku zaoferowania materiałów i rozwiązań innych niż zostały wskazane, Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji zamówienia dokumentów uwiarygodniających te materiały i rozwiązania. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub ich odrzuceniu z powodu nierównoważności. 4. Zamawiający wymaga min. 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane (wbudowane) materiały (papa termozgrzewalna oraz obróbki blacharskie) oraz min. 60 miesięcznej rękojmi za wady na wykonane roboty. Gwarancja i rękojmia liczone będą od daty podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kosztorysu szczegółowego. 6. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby przewidziane do realizacji zamówienia w zakresie czynności: a) demontażu istniejącego pokrycia dachu wraz z elementami obróbek blacharskich i orynnowania, instalacji odgromowej w przewidzianej do remontu części dachu; b) naprawy ubytków w posadzce dachu; c) naprawy pokryć dachowych papą termozgrzewalną wraz z montażem listew uszczelniających, obróbek blacharskich, orynnowania i instalacji odgromowej; d) robót towarzyszących. 7. Zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę obejmować ma cały okres wykonywania ww. czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac przez dane osoby przedstawi Zamawiającemu listę pracowników. Tryb postępowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań - określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz. 8. Zamawiający zachęca wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia i wykonanie obmiaru. Wizja lokalna i jednocześnie zebranie wszystkich zainteresowanych Wykonawców będzie miało miejsce w dniu 17.05.2017 r. o godzinie 10:00 w pok. 22A. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów. 10. Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania WSSE. 11. Utylizacja odpadu powstałego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie otrzymanie dokumentów potwierdzających utylizację odpadu w podmiotach posiadających stosowne zezwolenia w tym zakresie. 12. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 16. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 17. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 18. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 19. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy o roboty budowlane z podwykonawcą lub jeżeli zajdzie taka potrzeba także z dalszym podwykonawcą, dotyczącej powierzonej mu części lub całości zamówienia. Tryb postępowania w tym zakresie określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach