Przetargi.pl
REMONT DACHU BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - ETAP I

Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kasztanowa 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5621461 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2012-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku
    ul. Kasztanowa 23 23
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 5621461 w. 20
    REGON: 00029578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszpegawsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na remoncie dachu budynku Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku przy ul. Kasztanowej 23, gmina Starogard Gdański. Budynek będący przedmiotem opracowania jest wpisany do rejestru zabytków. 2.2 Remont dachu budynku podzielony został na trzy etapy. Powierzchnia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówieniem na I etapie wynosi 416 m2, a zakres prac przedstawia Dokumentacja Projektowa stanowiąca Załącznik do SIWZ. 2.3 Obiekt - dworek pełni funkcję mieszkalną dla pensjonariuszy ośrodka. Jest to budynek wolnostojący, znajdujący się na działce nr 317/4, składający się z dwóch kondygnacji nadziemnych (parter, piętro) i poddasza nieużytkowego oraz jednej kondygnacji podziemnej. Ściany budynku wykonane są w technologii tradycyjnej, murowanej. Dach budynku mansardowy, w konstrukcji drewnianej, kryty dachówką karpiówką ułożoną w łuskę. 2.4 Zakres i charakterystyka planowanych prac budowlanych: 2.4.1 roboty rozbiórkowe: 1) rozbiórka rynien, rur, spustowych PCV oraz obróbek blacharskich, 2) demontaż instalacji odgromowej, 3) likwidacja rur odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej w dachu, 4) rozbiórka pokrycia z dachówki, 5) rozbiórka elementów więźby dachowej - łat, listew dystansowych, desek okapowych, gzymsowych, desek pokrycia dachu, 6) demontaż wyłazów dachowych, 7) rozbiórka izolacji przeciwwilgociowej dachu, 8) demontaż instalacji wentylacji mechanicznej w przewodach wentylacyjnych (kominach), 9) rozbiórka przewodów wentylacyjnych - kominów wolnostojących do wysokości ok. 50 cm poniżej połaci dachu, 10) rozbiórka zużytych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej - krokwi, murłat, płatwi, 11) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji; 2.4.2 roboty murarskie: 1) przemurowanie istniejących kominów z cegły, 2) wklejenie dachówki ceramicznej na zaprawę na istniejących gzymsach; 2.4.3 roboty ciesielskie - naprawa konstrukcji dachu: 1) wymiana zużytych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej - krokwi, murłat, płatwi (10 % powierzchni dachu), 2) wymiana zużytych desek pokrycia (10% powierzchni dachu), 3) montaż pozostałych drewnianych elementów więźby dachowej - łat o wymiarach 38x50 cm, listew dystansowych o wymiarach 25x45 cm, desek okapowych, gzymsowych, 4) zaimpregnowanie elementów wykonanych z drewna środkami owado- i grzybobójczymi oraz ognioochronnymi przeznaczonymi do pomieszczeń na stały pobyt ludzi 2.4.4 roboty pokrywcze: 1) osadzenie wyłazów dachowych, 2) wykonanie nowych opierzeń z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, 3) położeniem papy izolacyjnej podkładowej oraz papy asfaltowej zgrzewalnej, 4) montaż rynien i rur spustowych, 5) montaż ław kominiarskich, 6) ułożenie dachówki ceramicznej karpiówki, 7) wentylacja poddasza nieużytkowego, 8) montaż instalacji odgromowej, 9) montaż zaworów odpowietrzających automatycznych do instalacji sanitarnej na istniejących pionach PCV 50 zlokalizowanych na poddaszu nieużytkowym. 2.5 Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa autorstwa jednostki projektowej: PRACOWNI ARCHITEKTONICZNEJ s.c. A. Rogowska, L. Niklewski (83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki 25). W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w SIWZ w poszczególnych dokumentacjach, kolejno wg stopnia ważności. 2.6 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.7 W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. 2.8 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy i faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez normy, certyfikaty oraz wymaganą przepisami Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i systemy odniesienia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy zgodnie ze: 1) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, 3) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych. 2.10 Do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 1) wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2) zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 3) zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 4) przed przekazaniem terenu budowy, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu następujące dokumenty: - opracowany plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowany harmonogram rzeczowo-finansowy; 5) wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami; 6) założenie podliczników do rozliczania kosztów zużycia wody oraz energii na czas trwania robót budowlanych oraz ponoszenie kosztów związanych z ich zużyciem w trakcie trwania robót; 7) doprowadzenie terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu w jakim je przejmował; 8) wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.11 ZASTRZEŻENIE 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą robót. 2) W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 3) Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 4) Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsszpegawsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach