Przetargi.pl
Remont dachu budynku Domu Nauczyciela w Radlinie ul. Rogozina 53

Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, ul. Józefa Rymera 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4590232 , fax. 32 4590205
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie
    ul. Józefa Rymera 15 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 32 4590232, fax. 32 4590205
    REGON: 27349843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku Domu Nauczyciela w Radlinie ul. Rogozina 53
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie remontu dachu na budynku Domu Nauczyciela w Radlinie ul. Rogozina 53. 2. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót: 1) wykonanie remontu dachu z dachówki karpiówki oraz wymiana drewnianych okien na poddaszu na PCV wraz z robotami towarzyszącymi, który to zakres robót obejmuje w szczególności : a) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki wraz z ołaceniem dachu i obróbkami blacharskimi oraz orynnowaniem- ok. 422,00 m2, b) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu (murłaty, płatwie) - ok. 16 mb, c) wymiana końcowek krokwi - 52 szt. d) impregnacja drewnianej konstrukcji dachu środkami zabezpieczającymi przed ogniem i szkodnikami biologicznymi (grzyby, owady)- ok. 398,00 m2, e) Położenie wiatroizolacji z foli paroprzepuszczalnej - ok. 422,00 m2, f) Położenie nowych łat i kontrłat - ok. 422,00 m2, g) Ułożenie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki - ok. 422,00 m2, h) Montaż wyłazów dachowych - 4 szt, i) Montaż ław kominiarskich - 15 szt. j) Montaż płotków przeciwśniegowych - ok.46,50 mb, k) Montaż okien dachowych, drewnianych - 10 szt. l) Wykonanie instalacji odgromowej oraz dokonanie jej pomiarów - 1 kpl. m) Montaż obróbek blacharskich - ok. 44,61 m2, n) Przemurowanie kominów z cegły klinkierowej - ok. 11,45 m3, o) Montaż nowych rynien z PCV o śr. 150mm - ok. 46,5 mb, p) Montaż nowych rur spustowych z PCV o śr. 100mm - ok. 31,00 mb. q) wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna PCV uchylno-rozwierane (profile okienne trzykomorowe, podwójna szyba zespolona o przenikalności cieplnej U =1,1, wyposażone w nawietrzniki okienne), ze szprosami międzyszybowymi o szer. 25-30mm - 8 szt. r) montaż i demontaż rusztowań - ok. 184,00 m2, s) wywóz gruzu i zdemontowanych konstrukcji - ok. 31,45 m2. 3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ, projekt budowlany remontu (modernizacji dachu i zmiany sposobu użytkowania poddasza w budynku mieszkalnym - Domu Nauczyciela w Radlinie (tylko w części obejmującej modernizację dachu bez ocieplenia, kominami i oknami dachowymi bez robót adaptacyjnych na poddaszu) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do dokumentacji . 4. Ewentualne, zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Materiałem równoważnym jest materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany przedstawić, wraz z ofertą, szczegółową specyfikację, z której wynika to w sposób nie budzący wątpliwości. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1) wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2) zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego dojazdu do szkoły i wejścia do Domu Nauczyciela, a także zabezpieczenia odkrytych części obiektu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (opady, silny wiatr, itp.), 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, 7) załadunek, wywóz i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach