Wydział Administracyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6882400 , fax. 14 6215308
- Data zamieszczenia: 2015-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Administracyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa
ul. Mickiewicza 2 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 6882400, fax. 14 6215308
REGON: 00064811000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku biurowego Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2 wraz z robotami towarzyszącymi - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1. oczyszczenie, uszczelnienie i przygotowanie powierzchni dachu na przybudówkach budynku do malowania, 1.2. naprawę miejscowych uszkodzeń dachu oraz odcinkową wymianę rynien na nowe, 1.3. malowanie dachu na przybudówkach pokrytego blacha ocynkowaną farbą grunto - emaliową w kolorze wybranym przez Zamawiającego na podstawie opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, dobrana kolorystycznie do farby na pozostałej części dachu. Miejsce wykonania robót: dach 4-kondygnacyjnego budynku biurowego Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2. 2. szczegółowy zakres robót, wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, stanowiących załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452613203
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi na wykonane roboty malarskie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umtarnow/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną