Przetargi.pl
Remont dachów w Przedszkolach w Zawidowicach i w Rokutowie oraz wymiana stolarki w Przedszkolu w Grodzisku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Przedszkoli przy Zespole Szkół Publicznych w Lenartowicach - Lenartowice, Zawidowice, Rokutów, Grodzisko (Budżet Obywatelski)

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2015-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1 1
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów w Przedszkolach w Zawidowicach i w Rokutowie oraz wymiana stolarki w Przedszkolu w Grodzisku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Przedszkoli przy Zespole Szkół Publicznych w Lenartowicach - Lenartowice, Zawidowice, Rokutów, Grodzisko (Budżet Obywatelski)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. Remont dachów w Przedszkolach w Zawidowicach i w Rokutowie oraz wymiana stolarki w Przedszkolu w Grodzisku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Przedszkoli przy Zespole Szkół Publicznych w Lenartowicach - Lenartowice, Zawidowice, Rokutów, Grodzisko (Budżet Obywatelski) obejmuje trzy zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Remont dachu w Przedszkolu w Zawidowicach polegający na: - wymianie dachówki karpiówki na pow. około 250 m2, - dociepleniu stropu nad parterem z wełny mineralnej układanej na sucho grub. 20 cm, - wymianie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, - naprawie kominów. Zadanie nr 2 - Remont dachu w Przedszkolu w Rokutowie polegający na: - wymianie dachówki karpiówki na pow. około 247 m2, - remoncie pokrycia papowego o pow. około 25 m2, - wymianie okien dachowych - 4 kpl., - wymianie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, - naprawie kominów. Zadanie nr 3 - Wymiana stolarki w Przedszkolu w Grodzisku polegająca na: - wymianie istniejących skrzynkowych okien drewnianych na parterze budynku Przedszkola na białe okna PCV o łukowym kształcie górnej ramy okiennej i podziale zgodnie z załączoną dokumentacją zdjęciową; w ilości 8 szt. o wym. około 190 x 228 cm i 1 szt. o wym. około 103 x 198 cm ze współczynnikiem przenikania ciepła dla całego okna nie wyższym niż 1,3W/(m2K), z mikrowentylacją, - oprawieniu ościeży zewnętrznych (uszczelnienie) i wewnętrznych ościeży (z ociepleniem i wyprawieniem płytą karton-gips), - wymianie parapetów wewnętrznych na parapety z płyty MDF gr. 2,50 cm , białe lakierowane, - wykorzystanie istniejących parapetów zewnętrznych (oczyszczenie, dopasowanie) - wymianie drzwi drewnianych dwuskrzydłowych o szerokości około 178 cm, i wysokości wraz z naświetlem około 273 cm na aluminiowe w kolorze brązowym z naświetlem, wg wzoru jak istniejące drzwi dwuskrzydłowe, wysokość skrzydła około 207 cm, - utylizacji starych okien i drzwi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), - dla zadania nr 2: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), - dla zadania nr 3: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl/pleszewm/bip/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach