Przetargi.pl
Remont dachów w budynkach przy ul. Broniewskiego 1 A, 1 B, 5, 7, 9 w Pruszkowie

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Gordziałkowskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7588450 w. 131 , fax. 758 84 50
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
    ul. Gordziałkowskiego 9 9
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 7588450 w. 131, fax. 758 84 50
    REGON: 01301797300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. - gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów w budynkach przy ul. Broniewskiego 1 A, 1 B, 5, 7, 9 w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Broniewskiego 1 A - naprawy kominów, - wzmocnienie krokwi, - wymiana obróbek blacharskich, - jednokrotne pokrycie warstwą papy termozgrzewalnej. Broniewskiego 1 B - wzmocnienie krokwi, - jednokrotne pokrycie warstwą papy termozgrzewalnej, - docieplenie ściany ponad dachem, - wymiana obróbek blacharskich. Broniewskiego 5 - wymiana rynien dachowych, - wymiana pasów nadrynnowych i obróbek murów ogniowych, - mocowanie i naprawa instalacji odgromowej. Broniewskiego 7 - wymiana rynien dachowych, - wymiana pasów nadrynnowych i obróbek murów ogniowych, - mocowanie i naprawa instalacji odgromowej. - jednokrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną. Broniewskiego 9 - wymiana obróbek blacharskich, - mocowanie i naprawa instalacji odgromowej, - wymiana rynien dachowych i rur spustowych, - reperacja czapek kominowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/ Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2/ Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 17.09.2009 do godz. 15.00 przelewem na konto TBS ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o. nr konta PKO S.A. 35 1240 6380 1111 0000 5110 7402 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Remont dachów ul. Broniewskiego w Pruszkowie Potwierdzenie (kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty Wadium wnoszone w pieniądzu do Banku PKO S.A. o/Pruszków musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykażą się realizacją z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniami (rozpoczętymi i zakończonymi) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. 5/ Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1/. 2/ Formularz cenowy (według załączonego druku) /załącznik nr 2/. 3/ Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium /załącznik Wykonawcy/. 4/ Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej /załącznik Wykonawcy/. 5/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik nr 3/. 6/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/. 7/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 4/. wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/. b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, 8/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych (min. 2 rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 5/. 9/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/. 10/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150 000,00 zł, ważna/y na dzień składania ofert/powyższy dokument powinien obejmować swoją ważnością termin realizacji zamówienia /załącznik Wykonawcy/. W przypadku, gdy ważność polisy lub innego dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca powinien złożyć w ofercie, oświadczenie, że przed upływem terminu ważności tego dokumentu przedłuży jego ważność do terminu umownego zakończenia robót. 11/ Parafowany wzór umowy /załącznik nr 6/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbszm.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną