Przetargi.pl
Remont dachów papowych w budynkach administrowanych przez PGM

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-050 Skawina, ul. Bukowska 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2762360 w. 36 , fax. 012 2762688
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. Bukowska 1 1
    32-050 Skawina, woj. małopolskie
    tel. 012 2762360 w. 36, fax. 012 2762688
    REGON: 35133457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/pgmskawina
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego, 100% własność Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów papowych w budynkach administrowanych przez PGM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachów papowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez PGM w następującym zakresie: a)Zerwanie starego pokrycia papowego b)Demontaż obróbek blacharskich c)Pokrycie dachu papą termozgrzewalna dwukrotne d)Wykonanie obróbek blacharskich e)Obłożenie kominów papą termozgrzewalną nawierzchniową f)Smarowanie czapek kominowych powłoką bitumiczną g)Malowanie rynien dachowych h)Montaż nasad kominowych blaszanych i)Wykonanie i montaż siatek zabezpieczających boczne wyloty kominów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 2000, słownie: dwa tysiące złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1/ Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował prace polegające na remoncie dachów papowych - co najmniej 2 zadania o wartości powyżej 100 000zł 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika do specyfikacji. b: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, wymóg ten dotyczy każdego, chyba że dokument wymienia wszystkie podmioty. d: Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, wymóg ten dotyczy każdego, chyba że dokument wymienia wszystkie podmioty. e: Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika budowy wraz z zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. f: Zobowiązanie kierownika/ów budowy zgodne z treścią załącznika do SIWZ g: Wykaz robót budowlanych polegających na remoncie dachów papowych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich podstawowych parametrów technicznych, wartości, dat wykonania i odbiorców - wymaga się co najmniej 2 robót - remont dachów papowych o wartości powyżej 100 000zł - na załączniku do specyfikacji. h: Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie prac zostały wykonane z należytą starannością. i: Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem i zapleczem technicznym, pozwalającym na zrealizowanie zamówienia zgodnie z przedmiarem, harmonogramem robót i postanowieniami umowy lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i zaplecza technicznego.. j: Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik do SIWZ. k: Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l:Dokumenty dotyczące użytej papy termozgrzewalnej potwierdzające parametry techniczne tj. Aprobatę Techniczną w całości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/pgmskawina
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach