Przetargi.pl
Remont dachów na budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 383 57 50 , fax. 48 383 57 48 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 383 57 50, fax. 48 383 57 48 w. 231
    REGON: 14122677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachów na budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Radomia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont czterech dachów na budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Radomia. 2. Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na dwie części: 1) CZĘŚĆ I (Remont dwóch dachów na budynkach mieszkalnych) obejmuje remont dachów na budynkach mieszkalnych przy ul. Górnej 3, ul. Słowackiego 67 (oficyna), w Radomiu; 2) CZĘŚĆ II (Remont dwóch dachów) obejmuje remont dachów na budynkach przy ul. Mickiewicza 3 b (budynek mieszkalny), ul. Żeromskiego 54 (budynek użytkowy) w Radomiu 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części. 4. Zakres robót budowlanych obejmuje: W CZĘŚCI I: 1) Skucie uszkodzonych tynków na kominach 2) Przemurowanie kominów z cegieł 3) Wykonanie nowych tynków na kominach 4) Wykonanie lub naprawa uszkodzeń czapek kominowych 5) Rozebranie obróbek blacharskich murków ogniowych. 6) Wzmocnienie konstrukcji dachowej . 7) Łacenie dachów. 8) Wykonanie nowych obróbek blacharskich. 9) Pokrycie dachów blachą trapezową 10) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Na tę okoliczność wykonawca robót zobowiązany jest do przedstawienia stosownego dokumentu. Teren po zakończeniu robót powinien być uporządkowany i doprowadzony do stanu pierwotnego. W CZĘŚCI II: 1) Skucie uszkodzonych tynków na kominach 2) Przemurowanie kominów z cegieł 3) Wykonanie nowych tynków na kominach 4) Rozebranie obróbek blacharskich murków ogniowych. 5) Rozebranie pokryć dachowych z eternitu. 6) Ułożenie na paletach zdemontowanych płyt eternitu i przekazanie ich przez wykonawcę robót do unieszkodliwienia (za pokwitowaniem przekazania) 7) Wzmocnienie konstrukcji dachowej . 8) Łacenie dachów. 9) Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy 10) Pokrycie dachów blachą trapezową; 11) Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Na tę okoliczność wykonawca robót zobowiązany jest do przedstawienia stosownego dokumentu. Teren po zakończeniu robót powinien być uporządkowany i doprowadzony do stanu pierwotnego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ), przedmiary robót pomocniczo (Załącznik nr 9 do SIWZ)-. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ). 2.Pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach