Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie ogłasza przetarg
- Adres: 66100 Sulechów, ul. Poznańska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 3851021, 3851024 , fax. 0-68 3852826
- Data zamieszczenia: 2018-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie
ul. Poznańska 18
66100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 0-68 3851021, 3851024, fax. 0-68 3852826
REGON: 97805107500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgmk.bip.sulechow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DACHÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę pokrycia dachowego i wykonanie niezbędnych prac naprawczych w konstrukcji więźby dachowej, montaż rynien, obróbek blacharskich, przemurowanie kominów na gminnych budynkach mieszkalnych położonych w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 28, ul. Żeromskiego 6 i w miejscowości Kalsk 81 lokal nr 1 i nr 2 (os. Dębinki). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Cyfryzacja i modernizacja cmentarzy gminnych w Gminie Zwierzyn
Dodano: 2023-01-05 - Remont dachu i ścian nośnych budynku świetlicy przy zespole edukacyjnym - szkole podstawowej w Nowinach Wielkich Gmina Witnica.
Dodano: 2020-06-23 - Remont budynku Urzędu Miejskiego w Iłowej
Dodano: 2019-07-09 - Remont dachu budynku garażowego nr 51/k.2817 m. Wędrzyn
Dodano: 2019-04-26 - Remont dachu budynku niemieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 5-6 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2019-04-03 - Remont dachu papowego polegającego na wymianie pokrycia wraz z robotami blacharskimi, ocieplenie styropapą oraz przemurowanie kominów w części naddachowej na budynku Szkoły Podstawowej w Tucznie"
Dodano: 2018-05-25 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych dekarskich w rejonie administrowanym przez ADM 1
Dodano: 2017-12-22 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych dekarskich w rejonie administrowanym przez ADM 3
Dodano: 2017-10-20 - Remont pokrycia dachu budynek nr 30/k. 2817 m. Wędrzyn
Dodano: 2017-08-25 - Remont dachu budynku usługowo – mieszkalnego przy ul. Aleja Niepodległości 16 w Zielonej Górze
Dodano: 2017-07-25