Przetargi.pl
Remont części wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku ZUS w Żywcu, mieszczącego się przy ul. Piernikarskiej 2

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 1775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku ZUS w Żywcu, mieszczącego się przy ul. Piernikarskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont części wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem sanitariatów w budynku ZUS w Żywcu, mieszczącego się przy ul. Piernikarskiej 2. 2. Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia:  remont wewnętrznej kanalizacji sanitarnej w budynku, w obrębie sanitariatów,  remont wewnętrznej instalacji c.w.u., z.w.u. w obrębie sanitariatów,  zabudowa elektrycznych, przepływowych podgrzewaczy wody,  likwidacja wymienianych odcinków remontowanych przewodów instalacyjnych,  likwidacja w przedmiotowych sanitariatach istniejących przyborów. 3. Sposób wykonania robót: 1) Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i wykonawca będzie zobowiązany je wykonać w sposób nienarażający pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwo oraz uciążliwości wynikające z prowadzonych robót budowlanych. 2) Roboty nie zakłócające pracy użytkowników budynku Inspektoratu ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 mogą być prowadzone w dni robocze w godzinach pracy urzędu, natomiast prace rozbiórkowe i inne, powodujące nadmierny hałas należy wykonać po godzinach urzędowania oraz w dni wolne od pracy, po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (dalej: Dokumentacja), stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Przedmiary robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Projekty budowlano - wykonawcze ( architektura, branża sanitarna, branża elektryczna) stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Formularz ofertowy Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga! Zaleca się wykonanie wizji lokalnej terenu robót w celu zdobycia informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Inspektorem Nadzoru w Oddziale ZUS Bielsko-Biała: Pani Ewa Tomkowicz nr tel. 33/825 27 12. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: 4 847,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset czterdzieści siedem złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań odnośnie tego warunku. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5B do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (forma zgodna z zapisami Rozdziału VII ust. 3 pkt 2 SIWZ). 8)Zaleca się dołączenie do oferty następujących dokumentów: a)oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa – wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (wypełnić tylko w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicy), b)dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w formie innej niż w pieniądzu. Dokumenty składane po otwarciu ofert: 1)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach