Przetargi.pl
remont części starego budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - przystosowanie sali rozpraw na składnicę ksiąg wieczystych

Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-106 Siemianowice Śląskie, ul. Chorzowska 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7664306 , fax. 32 7664306
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich
    ul. Chorzowska 14 14
    41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7664306, fax. 32 7664306
    REGON: 24023207800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont części starego budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - przystosowanie sali rozpraw na składnicę ksiąg wieczystych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: remont części starego budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 - przystosowanie sali rozpraw na składnicę ksiąg wieczystych. 2. CPV: 45.11.13.00-1; 45.21.00.00-2; 45.40.00.00-1; 45.42.10.00-4; 45.30.00.00-0; 45.42.11.60-3; 45.21.61.12-2; 45.26.25.22-6; 45.41.00.00-4; 45.31.12.00-2; 45.31.20.00-7; 45.31.60.00-5; 45.31.21.00-8; 45.31.40.00-1; 45.31.00.00-3; 45.31.11.00-1; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: 1) załącznik nr 3a do SIWZ - dokumentacja projektowa - Opracowanie funkcjonalno-przestrzenne Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich, 2) załącznik nr 3b do SIWZ - część rysunkowa, 3) załącznik nr 3c do SIWZ - zmiany do opracowania funkcjonalno-przestrzennego w zakresie ppoż. (drzwi, sufit podwieszany, ścianka działowa), 4) załącznik nr 3d do SIWZ - część rysunkowa do zmian, 5) załącznik nr 3e do SIWZ - przedmiary robót z uwzględnieniem zmian, 6) załącznik nr 8 do SIWZ - szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. 4. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową i przedmiarami robót, obejmuje m.in: 1) wymianę części stolarki drzwiowej, 2) wymianę posadzek z wykładziny CPV, 3) obniżenie poziomów sufitów, 4) malowanie sufitów i ścian, 5) prace elektryczne związane z realizacją założeń wynikających z dokumentacji, 6) zakrycie wszystkich istniejących instalacji (ppoż., monitoringu, alarmu i innych) znajdujących się w korytkach na ścianach pomieszczeń poprzez wpuszczenie ich w ściany oraz odpowiednie dostosowanie położenia czujek, zgodnie z dokumentacją oraz wytycznymi Zamawiającego. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 28.06.2016 r. do godz. 09:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2016 poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego 49 1130 1017 0021 1000 6890 0004 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP/03/05/2016. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału, przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.06.2016 r. do godz. 09.00 w siedzibie Zamawiającego - adres jak w pkt II SIWZ, w kasie Sądu Rejonowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemianowice.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach