Przetargi.pl
„Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5” oraz „Remont części pomieszczeń budynków Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz przy ul. Traugutta 4 wraz z remontem parkingu wewnętrznego Sądu Rejonowego w Słupcy”

Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2423022 w. 176, 155 , fax. 632 426 569
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
    ul. Energetyka 5
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2423022 w. 176, 155, fax. 632 426 569
    REGON: 31161505700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5” oraz „Remont części pomieszczeń budynków Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz przy ul. Traugutta 4 wraz z remontem parkingu wewnętrznego Sądu Rejonowego w Słupcy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Część I - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5, który obejmuje: 1.1.1remont pomieszczeń biurowych na piętrze (pom. 101, 122 i 125 o łącznej powierzchni użytkowej 35,84 m2) w ramach którego przewidziano m.in.: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich dwukrotne malowanie, - montaż nowych nawietrzaków wentylacyjnych w pom. 101 i 125, - remont posadzek wraz z ułożeniem nowej wykładziny PCW (pom. 122 i 125) i dywanowej (pom. 101), - konserwacje grzejników (przepłukanie, oczyszczenie powierzchni, wykonanie nowej powłoki malarskiej) oraz nowe powłoki malarskie elementów instalacji c.o., - montaż nowych opraw oświetleniowych przykręcanych LED 600x600mm 4000K. 1.1.2 remont wybranych pomieszczeń nr pom. 01, 05, 08, 09, 11, 12, 13, 15 w piwnicy o łącznej powierzchni użytkowej ok. 180 m2 (pomieszczenie sprzątaczek, węzeł cieplny, pomieszczenia archiwum, magazyn dowodów rzeczowych, pomieszczenia magazynowe) w ramach którego przewidziano m.in.: - niwelację nierówności posadzek (pom. nr 05, 11, 12, 13), - naprawę zarysowanych posadzek betonowych za pomocą dwuskładnikowej epoksydowej żywicy naprawczej (pom. nr 09, 12, 13), - wykonanie warstwy wyrównawczej posadzek cementowych (pom. nr 05, 09, 11, 12, 13), - wykonanie okładziny posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami (pom. nr 05, 11, 12, 13), - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 01, 05, 08, 09, 11, 12, 13, 15). 1.1.3 remont pomieszczeń garaży o łącznej powierzchni użytkowej ok. 48,60 m2, w ramach którego przewidziano: - wykonanie warstwy wyrównawczej posadzki z zachowaniem istniejących spadków w kierunku wpustu posadzkowego, - wykonanie okładziny posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami, - przetarcie powierzchni ścian i sufitu z zeskrobaniem farby, - wykonanie gładzi szpachlowej ścian i sufitów, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów z gruntowaniem, - wykonanie nowych powłok malarskich rur instalacji c.o., - rozebranie grzejnika, przepłukanie, oczyszczenie powierzchni, wykonanie nowej powłoki malarskiej. - wykonanie nowej izolacji obwodowej rury instalacji c.o., - wymiana umywalek wraz z bateriami i podgrzewaczami wody (2 szt.), - wykonanie nowego odwodnienia liniowego przed bramami wjazdowymi z wpięciem do istniejącej kanalizacji deszczowej (Nowoprojektowane odwodnienie liniowe wykonane zostanie z prefabrykowanych korytek typu V150 z polimerobetonu z rusztem żeliwnym i ze spadkiem dna): • rozebranie nawierzchni utwardzonej pomiędzy odwodnieniem liniowym a ścianą i wjazdami do garażu oraz w pasie szerokości około 50 cm w stronę podjazdu, • rozkucie istniejącego betonowego korytka i wykonanie wykopu na potrzeby fundamentu pod projektowane korytka, • odtworzenie nawierzchni utwardzonej w postaci wylewki betonowej układanej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego – stabilizowanego mechanicznie, w pasie pomiędzy odwodnieniem liniowym a ścianą budynku i bramami wjazdowymi do garażu, • w pasie szerokości około 50 cm od odwonienia liniowego w kierunku zjazdu do garażu należy odtworzyć nawierzchnię utwardzoną z rozebranej wcześniej kostki betonowej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego – stabilizowanego mechanicznie. Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej. 2.Część II - Remont części pomieszczeń budynków Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz przy ul. Traugutta 4 wraz z remontem parkingu wewnętrznego Sądu Rejonowego w Słupcy, który obejmuje: 2.1. Remont części pomieszczeń budynku A przy ul. Armii Krajowej 2 obejmujący: 2.1.1 remont dwóch pomieszczeń biurowych (Gabinet Prezesa i Wiceprezesa Sądu Rejonowego w Słupcy) o łącznej powierzchni użytkowej 50 m2, w ramach którego przewiduje się m.in.: - remont instalacji elektrycznej dedykowanej i ogólnej oraz sieci LAN. Remont ten obejmuje demontaż starej instalacji z pozostawieniem gniazdek wtyczkowych 230V oraz informatycznych. Wykonana zostanie nowa instalacja oświetleniowa (reorganizacja obwodów oświetlenia i gniazd 4 - 5 punktów). Powyższe przewody ułożone zostaną podtynkowo z przykryciem minimum 5mm warstwą tynku. Całość nowej instalacji jako odrębny obwód oświetleniowy i osobny gniazdkowy wyprowadzony zostanie bezpośrednio z istniejącej w korytarzu rozdzielnicy "E-Piętro" z odrębnymi dla nich zabezpieczeniami B10 i B16. Do gniazd teleinformatycznych podtynkowych ekranowanych doprowadzone zostaną bezpośrednio od istniejącej szafki dystrybucyjnej na parterze po 2 skrętki w pom. 207 i 209. Instalacja ta prowadzona będzie w zbiorczej listwie naściennej z PCV zlokalizowanej w przestrzeni międzysufitowej – ciągów komunikacyjnych korytarzy. - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie obejmujące: • wykonanie dwuwarstwowej gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, • dwukrotne malowanie ścian farbą lateksową, • dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną w kolorze białym, - wymiana posadzek obejmuje: • rozebranie posadzek z PCW i wykonanie warstwy wyrównawczej polimerowo-cementowej a w pom. 209 dodatkowo wykonanie wylewki samopoziomującej, • wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej (Wiceprezes Sądu - pom. 209) oraz z płytek gresowych imitujących deski drewniane (Prezes Sądu - pom. 207). Ponadto w trakcie remontu obu pomieszczeń wykonane zostanie dwukrotne malowanie rur c.o. w kolorze ścian. 2.1.2 Remont oświetlenia awaryjnego zakłada wymianę opraw oświetlenia awaryjnego na poziomie parteru i I piętra. W ramach tego zadania dokonana zostanie wymiana istniejących opraw awaryjnych (uszkodzonych) na antypaniczne (10 szt.) oraz ewakuacyjne (4 szt.). Wszystkie oprawy zamontowane zostaną w sufitach podwieszanych. 2.2. prace w budynku „B” Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 zakładają usunięcie zawilgoceń powstałych na ścianie budynku w pomieszczeniu archiwum (pom. -101). W tym celu należy odkuć tynk na fragmencie ściany uległej zawilgoceniu aż do surowego muru. Odkryty mur należy pozostawić do wyschnięcia. Ze względów estetycznych, w miejscu odkutego tynku, przewidziano montaż płyty z wysokociśnieniowego laminatu kompaktowego HPL gr. 10 mm o wymiarach 100,0 x 70,0 cm w kolorze białym na systemowym ruszcie metalowym. Ruszt powinien zapewnić dystans od ściany minimum 2 cm w celu zapewnieniu przepływu powietrza wokół zawilgoconej ściany. 2.3. remont parkingu wewnętrznego Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 zakłada m.in: - remont 35 % (250 m2) nawierzchni parkingu polegający na demontażu części kostki wraz z podbudową w miejscach zapadnięć w celu likwidacji miejsc zastoju wody opadowej oraz odtworzeniu istniejących spadków terenu, - montaż 18 kompletów odbojnic parkingowych w celu zabezpieczenia aut, ogrodzenia oraz elewacji obu budynków przed uszkodzeniami. 2.4. Wykonanie pozostałych zaleceń wynikających z protokołów pokontrolnych dotyczących stanu technicznego budynku takich jak: - poprawa mocowania przęsła frontowego w ogrodzeniu poprzez przyspawanie stali profilowej do kształtownika. Po wykonanym mocowaniu przęsła dwukrotne malowanie farbą olejną z wcześniejszym oczyszczeniem podłoża, - zabezpieczenie antykorozyjne stalowej konstrukcji wsporczej klimatyzatora ściennego, - wymiana 2 szt. zniszczonych ławek przed budynkiem Sądu przy ul. Armii Krajowej 2 wraz z dostawą i montażem 4 szt. ławek parkowych, - naprawa uszkodzonego tynku mozaikowego (1 m2) na cokole elewacji wschodniej budynku przy ul. Armii Krajowej 2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej. 5.Szczegółowy zakres robót do wykonania w każdej części zamówienia określony został w dokumentacji projektowej opracowanej przez mgr inż. Artura Świderskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Obsługa Inwestycji INWESTBIM, 62-400 Słupca, Os. Niepodległości 8/46 oraz mgr inż. Paulinę Kraszewską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Artmost s.c., ul. Rybaki 6a/6, 61-883 Poznań, w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik nr 1A i nr 1B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości: a) 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, b) 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część II zamówienia. c) w przypadku złożenia oferty na realizację obu części zamówienia, Wykonawca na każdą część składa odrębnie wadium w wysokości 3.000 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) w pieniądzu – przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie – BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 t.j.). 3. W przypadku, gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy przekazać do upływu terminu składania ofert: - w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty lub przekazanie za pomocą poczty elektronicznej na adres: sg@konin.so.gov.pl – w przypadku składania oferty w formie elektronicznej, - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, jeśli do skutecznego zatrzymania wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, nie jest wymagane okazanie przez Zamawiającego oryginału. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty albo złożenie dokumentu w kasie Sądu Okręgowego w Koninie (pokój nr 9) przed upływem terminu składania ofert w przypadku składania oferty w formie pisemnej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach