Przetargi.pl
„Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie” oraz „Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu” oraz „Remont części pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia)”

Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62510 Konin, ul. Energetyka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2423022 w. 176, 155 , fax. 632 426 569
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
    ul. Energetyka 5
    62510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2423022 w. 176, 155, fax. 632 426 569
    REGON: 31161505700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie” oraz „Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu” oraz „Remont części pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Cześć I - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie, który obejmuje: 1.1.1 remont pomieszczeń biurowych na I piętrze i II piętrze ( pom. 104, 105, 107, 108, 109, 111, 120, 121, 127, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217,219 o łącznej powierzchni użytkowej 342,51 m2) w ramach którego przewidziano m.in.:  przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie,  w pom. 104 wymianę drzwi wejściowych na antywłamaniowe, wymianę szyb w oknach na antywłamaniowe,  dostawę i montaż klimatyzacji w pom. 105 oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji,  wymianę parkietu – demontaż zniszczonej posadzki, wykonanie wylewki samopoziomującej korygującej nierówności, montaż nowej wykładziny PCV homogenicznej gr. min. 2 mm (pom. 127),  we wszystkich pomieszczeniach na II piętrze (pokoje sędziowskie) wykonanie nowego sufitu podwieszanego,  w wybranych pokojach sędziowskich cyklinowanie oraz malowanie parkietu drewnianego. 1.1.2 remont sali rozpraw (pom. 126 o powierzchni użytkowej 49,74 m2) w ramach którego przewidziano m.in.:  rozbiórkę i wykonanie podestu sędziowskiego,  wykonanie okładzin posadzki z płyt granitowych,  demontaż ze ściany i ponowny montaż frontonu drewnianego na ścianie za nowym podestem,  przełożenie istniejących instalacji elektrycznych i teletechnicznych spod starego podestu pod nowy,  malowanie ścian. 1.1.3 remont komunikacji piwnicy oraz klatek schodowych o łącznej powierzchni 123,35m2 polegający na:  wymianie drzwi wewnętrznych (pom. 01, 10, 11, 12),  wykonaniu wylewki korygującej samopoziomującej,  wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej podpłytowej z wysokoplastycznej, zawierającej mikrowłókna zbrojące, 1–komponentowej mikrozaprawy uszczelniającej,  przygotowaniu powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowaniu,  wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych podłogowych w klatkach schodowych,  wymianie pochwytów schodowych. 1.1.4 remont wybranych pomieszczeń Archiwum (pom. 06 A – 06B, 07) o łącznej powierzchni użytkowej 99,15 m2, w ramach którego przewidziano m.in.:  skucie istniejącej posadzki betonowej z podkładem,  skucie dodatkowej warstwy w miejscu projektowanych ław,  wyrównanie istniejącego podkładu gruntowego i zagęszczenie,  wykonanie zbrojonych ław żelbetowych dla oparcia szyn regałów przesuwnych,  wykonanie podłoża betonowego z betonu zbrojonego siatką stalową,  wykonanie posadzki z płytek ceramicznych podłogowych. Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót wraz z podaniem ich powierzchni i funkcji przedstawiono na rzutach poziomych poszczególnych kondygnacji od Rys. PW-AR-02 do Rys. PW-AR-05. 2. Część II Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu, który obejmuje 2.1.1 remont pomieszczeń nr 13 i 14 (łączna powierzchnia użytkowa 19,5 m2) - wydzielenie serwerowi z niezależnym wejściem do niej od strony korytarza,  demontaż okienka podawczego w korytarzu i ścianki działowej w pomieszczeniu,  zamurowanie otworu po okienku, nowa ścianka działowa gazobetonu gr 12 cm, tynk dwustronny cem-wap kat. III na zamurowaniach, gipsowanie i malowanie,  wykucie w ściance działowej otworu drzwiowego,  montaż drzwi wejściowych – antywłamaniowych „90” prawe, dymoszczelnych,  wykonanie wylewki korygującej,  wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej z cokolikiem,  gipsowanie, malowanie ścian i sufitu,  malowanie rur instalacji c.o.,  wykonanie nowego oświetlenia i instalacji elektrycznych. 2.1.2 remont pomieszczeń sanitarnych nr 7 i 8 (łączna powierzchnia użytkowa 11,13 m2).  wykonanie nowej posadzki cementowej,  wykonanie posadzki z płytek ceramicznych podłogowych,  podmurowanie z gazobetonu gr. 12 cm ścianek kabin i przedsionka w celu uzyskania pełnego oddzielenia wszystkich pomieszczeń do stropu masywnego,  wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat. III na ścianach nowych i istniejących,  wykonanie zabudowy stelaży misek ustępowych wiszących,  wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych,  dostawa i montaż blatów łazienkowych umywalkowych,  wykonanie podokienników z konglomeratu z łupków marmurowych i mas żywicznych,  montaż sufitu podwieszonego z płyty g-k wodoodpornej na ruszcie podwójnym stalowym,  uzupełnienie ubytków, gipsowanie i malowanie sufitów i fragmentów ścian bez płytek,  dostawa i montaż drzwi wewnętrznych do kabin,  wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej po wymianie pionów,  wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody,  dostawa i montaż przyborów sanitarnych. 2.1.3 dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji, 2.1.4 dostawa i montaż systemu kontroli dostępu i monitoringu oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji. 3. Cześć III - Remont części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia): 3.1. Remont części pomieszczeń budynku A przy ul. Armii Krajowej 2 obejmuje: 3.1.1 remont sanitariatu dla osób doprowadzanych na rozprawy w Sądzie Rejonowym w Słupcy (pom. 112) w ramach którego przewidziano m.in.:  remont instalacji elektrycznej,  wymianę instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz c.o.,  skucie płytek ceramicznych ze ścian i płytek podłogowych z posadzki, a w ich miejsce wykonanie nowych okładzin ściennych i posadzki z płytek gresowych,  dostawę i montaż wandaloodpornego wyposażenia sanitariatu, 3.1.2 remont pomieszczeń biurowych na piętrze (pom. 203 i 204) w ramach którego przewidziano m.in.:  przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie,  wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej,  dostawę i montaż na ścianie płyty z wysokociśnieniowego kompaktowego laminatu HPL gr. 10 mm, stanowiącej zabezpieczenie ściany przed uszkodzeniami spowodowanymi krzesłami obrotowymi, 3.1.3 remont podestów sędziowskich w salach rozpraw (pom. 105, 106, 205 i 206) w ramach którego przewidziano:  cyklinowanie podestów sędziowskich (parkiet, deska czołowa oraz listwy przyścienne),  pokrycie cyklinowanych elementów bejcą i min. dwukrotnie lakierem poliuretanowym przeznaczonym do intensywnie użytkowanych powierzchni. 3.1.4 montaż daszka nad wejściem głównym do budynku. 3.2 Remont części pomieszczeń w budynku B przy ul. Traugutta 4 obejmuje: 3.2.1 remont pomieszczeń biurowych na parterze i piętrze (pom. 101, 102, 103, 104, 106, 202, 203, 204, 205, 206, 208 i 209) w ramach którego przewidziano m.in.:  wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy,  przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie,  dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą,  ewentualne wzmocnienie belek w pomieszczeniach biurowych na piętrze po odsłonięciu belek stropowych (w zależności od oceny ich stanu),  impregnacja belek stropowych preparatem zabezpieczającym przed ogniem, owadami oraz grzybami domowymi i pleśniowymi, w razie konieczności wzmocnienie belek stropowych poprzez przykręcenie nakładek z desek, 3.2.2 remont schowka porządkowego (pom. 201) w ramach którego przewidziano m.in.:  przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie,  impregnację belek stropowych preparatem zabezpieczającym przed ogniem, owadami oraz grzybami domowymi i pleśniowymi,  wzmocnienie belek stropowych poprzez przykręcenie nakładek z desek,  wykonanie warstwy konstrukcyjnej podłogi z dwóch warstw płyt OSB,  wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej,  dostawę i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami jednoskrzydłowymi, 3.2.3 remont sanitariatu (pom. 105) w ramach którego przewidziano m.in.:  wymianę wyposażenia (przystosowanie dla osób niepełnosprawnych),  wykonanie gładzi na suficie i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną,  dostawę i montaż pochwytów ze stali nierdzewnej ułatwiających korzystanie z WC osobom niepełnosprawnym,  dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą, 3.2.4 remont sanitariatu (pom. 210) w ramach którego przewidziano m.in.:  dostawę i montaż wyposażenia sanitariatu,  dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą, 3.2.5 remont serwerowni (pom. 207). w ramach którego przewidziano m.in.:  wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy,  przygotowanie powierzchni ścian oraz ich malowanie, 3.2.6 remont komunikacji parteru i piętra oraz klatki schodowej, w ramach którego przewidziano m.in.:  przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie,  wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy,  na parterze wykonanie posadzki oraz cokolika z płyt granitowych,  na piętrze rozebranie posadzki drewnianej, polepy oraz wsuwki, wykonanie warstwy konstrukcyjnej podłogi z dwóch warstw płyt OSB wraz z wykonaniem posadzki z wykładziny PCV homogenicznej, 3.2.7 uzupełnienie tynku i malowanie kominów nad dachem, 3.2.8 uszczelnienie przejścia przewodu wodociągowego przez ścianę. Planowane uszczelnienie nastąpi poprzez wykonanie fasety z wysokoelastycznej, niezawierającej rozpuszczalników dwuskładnikowej masy uszczelniającej po uprzednim oczyszczeniu i zagruntowaniu podłoża preparatem bitumicznym. Odtworzenie opaski z kostki betonowej wraz z obrzeżem (materiał z demontażu), 3.2.9 remont schodów terenowych polegający na wykonaniu stopni schodowych z palisady wraz z uzupełnieniem oraz niwelacją istniejącej kostki oraz obrzeży stykających się z remontowanymi schodami. Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót wraz z podaniem ich powierzchni i funkcji przedstawiono na rzutach poziomych poszczególnych kondygnacji z podziałem na budynki Rys.AR-04 i AR-05. 3.3 Dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia) obejmuje:  wymianę zużytych i niewydajnych jednostek klimatyzacyjnych w pomieszczeniu serwerowni (pom. 207) na dwa nowe komplety (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) o większej mocy,  dostawę i montaż klimatyzacji (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) w pomieszczeniu biurowym (pom. 206),  doprowadzenie zasilania do pomieszczeń objętych montażem klimatyzacji,  wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości: a) 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, b) 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, c) 11.000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część III zamówienia W przypadku złożenia oferty na realizację więcej niż jednej części zamówienia kwoty wadium wskazane wyżej podlegają odpowiedniemu do tych części zsumowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz d) zakres jego umocowania, a także e) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawców. 4. Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach