Sąd Okręgowy w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62510 Konin, ul. Energetyka
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2423022 w. 176, 155 , fax. 632 426 569
- Data zamieszczenia: 2018-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koninie
ul. Energetyka 5
62510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 63 2423022 w. 176, 155, fax. 632 426 569
REGON: 31161505700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie” oraz „Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu” oraz „Remont części pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Cześć I - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie, który obejmuje: 1.1.1 remont pomieszczeń biurowych na I piętrze i II piętrze ( pom. 104, 105, 107, 108, 109, 111, 120, 121, 127, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217,219 o łącznej powierzchni użytkowej 342,51 m2) w ramach którego przewidziano m.in.: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, w pom. 104 wymianę drzwi wejściowych na antywłamaniowe, wymianę szyb w oknach na antywłamaniowe, dostawę i montaż klimatyzacji w pom. 105 oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji, wymianę parkietu – demontaż zniszczonej posadzki, wykonanie wylewki samopoziomującej korygującej nierówności, montaż nowej wykładziny PCV homogenicznej gr. min. 2 mm (pom. 127), we wszystkich pomieszczeniach na II piętrze (pokoje sędziowskie) wykonanie nowego sufitu podwieszanego, w wybranych pokojach sędziowskich cyklinowanie oraz malowanie parkietu drewnianego. 1.1.2 remont sali rozpraw (pom. 126 o powierzchni użytkowej 49,74 m2) w ramach którego przewidziano m.in.: rozbiórkę i wykonanie podestu sędziowskiego, wykonanie okładzin posadzki z płyt granitowych, demontaż ze ściany i ponowny montaż frontonu drewnianego na ścianie za nowym podestem, przełożenie istniejących instalacji elektrycznych i teletechnicznych spod starego podestu pod nowy, malowanie ścian. 1.1.3 remont komunikacji piwnicy oraz klatek schodowych o łącznej powierzchni 123,35m2 polegający na: wymianie drzwi wewnętrznych (pom. 01, 10, 11, 12), wykonaniu wylewki korygującej samopoziomującej, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej podpłytowej z wysokoplastycznej, zawierającej mikrowłókna zbrojące, 1–komponentowej mikrozaprawy uszczelniającej, przygotowaniu powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowaniu, wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych podłogowych w klatkach schodowych, wymianie pochwytów schodowych. 1.1.4 remont wybranych pomieszczeń Archiwum (pom. 06 A – 06B, 07) o łącznej powierzchni użytkowej 99,15 m2, w ramach którego przewidziano m.in.: skucie istniejącej posadzki betonowej z podkładem, skucie dodatkowej warstwy w miejscu projektowanych ław, wyrównanie istniejącego podkładu gruntowego i zagęszczenie, wykonanie zbrojonych ław żelbetowych dla oparcia szyn regałów przesuwnych, wykonanie podłoża betonowego z betonu zbrojonego siatką stalową, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych podłogowych. Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót wraz z podaniem ich powierzchni i funkcji przedstawiono na rzutach poziomych poszczególnych kondygnacji od Rys. PW-AR-02 do Rys. PW-AR-05. 2. Część II Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu, który obejmuje 2.1.1 remont pomieszczeń nr 13 i 14 (łączna powierzchnia użytkowa 19,5 m2) - wydzielenie serwerowi z niezależnym wejściem do niej od strony korytarza, demontaż okienka podawczego w korytarzu i ścianki działowej w pomieszczeniu, zamurowanie otworu po okienku, nowa ścianka działowa gazobetonu gr 12 cm, tynk dwustronny cem-wap kat. III na zamurowaniach, gipsowanie i malowanie, wykucie w ściance działowej otworu drzwiowego, montaż drzwi wejściowych – antywłamaniowych „90” prawe, dymoszczelnych, wykonanie wylewki korygującej, wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej z cokolikiem, gipsowanie, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur instalacji c.o., wykonanie nowego oświetlenia i instalacji elektrycznych. 2.1.2 remont pomieszczeń sanitarnych nr 7 i 8 (łączna powierzchnia użytkowa 11,13 m2). wykonanie nowej posadzki cementowej, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych podłogowych, podmurowanie z gazobetonu gr. 12 cm ścianek kabin i przedsionka w celu uzyskania pełnego oddzielenia wszystkich pomieszczeń do stropu masywnego, wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat. III na ścianach nowych i istniejących, wykonanie zabudowy stelaży misek ustępowych wiszących, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, dostawa i montaż blatów łazienkowych umywalkowych, wykonanie podokienników z konglomeratu z łupków marmurowych i mas żywicznych, montaż sufitu podwieszonego z płyty g-k wodoodpornej na ruszcie podwójnym stalowym, uzupełnienie ubytków, gipsowanie i malowanie sufitów i fragmentów ścian bez płytek, dostawa i montaż drzwi wewnętrznych do kabin, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej po wymianie pionów, wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody, dostawa i montaż przyborów sanitarnych. 2.1.3 dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji, 2.1.4 dostawa i montaż systemu kontroli dostępu i monitoringu oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji. 3. Cześć III - Remont części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia): 3.1. Remont części pomieszczeń budynku A przy ul. Armii Krajowej 2 obejmuje: 3.1.1 remont sanitariatu dla osób doprowadzanych na rozprawy w Sądzie Rejonowym w Słupcy (pom. 112) w ramach którego przewidziano m.in.: remont instalacji elektrycznej, wymianę instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz c.o., skucie płytek ceramicznych ze ścian i płytek podłogowych z posadzki, a w ich miejsce wykonanie nowych okładzin ściennych i posadzki z płytek gresowych, dostawę i montaż wandaloodpornego wyposażenia sanitariatu, 3.1.2 remont pomieszczeń biurowych na piętrze (pom. 203 i 204) w ramach którego przewidziano m.in.: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej, dostawę i montaż na ścianie płyty z wysokociśnieniowego kompaktowego laminatu HPL gr. 10 mm, stanowiącej zabezpieczenie ściany przed uszkodzeniami spowodowanymi krzesłami obrotowymi, 3.1.3 remont podestów sędziowskich w salach rozpraw (pom. 105, 106, 205 i 206) w ramach którego przewidziano: cyklinowanie podestów sędziowskich (parkiet, deska czołowa oraz listwy przyścienne), pokrycie cyklinowanych elementów bejcą i min. dwukrotnie lakierem poliuretanowym przeznaczonym do intensywnie użytkowanych powierzchni. 3.1.4 montaż daszka nad wejściem głównym do budynku. 3.2 Remont części pomieszczeń w budynku B przy ul. Traugutta 4 obejmuje: 3.2.1 remont pomieszczeń biurowych na parterze i piętrze (pom. 101, 102, 103, 104, 106, 202, 203, 204, 205, 206, 208 i 209) w ramach którego przewidziano m.in.: wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą, ewentualne wzmocnienie belek w pomieszczeniach biurowych na piętrze po odsłonięciu belek stropowych (w zależności od oceny ich stanu), impregnacja belek stropowych preparatem zabezpieczającym przed ogniem, owadami oraz grzybami domowymi i pleśniowymi, w razie konieczności wzmocnienie belek stropowych poprzez przykręcenie nakładek z desek, 3.2.2 remont schowka porządkowego (pom. 201) w ramach którego przewidziano m.in.: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, impregnację belek stropowych preparatem zabezpieczającym przed ogniem, owadami oraz grzybami domowymi i pleśniowymi, wzmocnienie belek stropowych poprzez przykręcenie nakładek z desek, wykonanie warstwy konstrukcyjnej podłogi z dwóch warstw płyt OSB, wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej, dostawę i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami jednoskrzydłowymi, 3.2.3 remont sanitariatu (pom. 105) w ramach którego przewidziano m.in.: wymianę wyposażenia (przystosowanie dla osób niepełnosprawnych), wykonanie gładzi na suficie i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną, dostawę i montaż pochwytów ze stali nierdzewnej ułatwiających korzystanie z WC osobom niepełnosprawnym, dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą, 3.2.4 remont sanitariatu (pom. 210) w ramach którego przewidziano m.in.: dostawę i montaż wyposażenia sanitariatu, dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą, 3.2.5 remont serwerowni (pom. 207). w ramach którego przewidziano m.in.: wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy, przygotowanie powierzchni ścian oraz ich malowanie, 3.2.6 remont komunikacji parteru i piętra oraz klatki schodowej, w ramach którego przewidziano m.in.: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy, na parterze wykonanie posadzki oraz cokolika z płyt granitowych, na piętrze rozebranie posadzki drewnianej, polepy oraz wsuwki, wykonanie warstwy konstrukcyjnej podłogi z dwóch warstw płyt OSB wraz z wykonaniem posadzki z wykładziny PCV homogenicznej, 3.2.7 uzupełnienie tynku i malowanie kominów nad dachem, 3.2.8 uszczelnienie przejścia przewodu wodociągowego przez ścianę. Planowane uszczelnienie nastąpi poprzez wykonanie fasety z wysokoelastycznej, niezawierającej rozpuszczalników dwuskładnikowej masy uszczelniającej po uprzednim oczyszczeniu i zagruntowaniu podłoża preparatem bitumicznym. Odtworzenie opaski z kostki betonowej wraz z obrzeżem (materiał z demontażu), 3.2.9 remont schodów terenowych polegający na wykonaniu stopni schodowych z palisady wraz z uzupełnieniem oraz niwelacją istniejącej kostki oraz obrzeży stykających się z remontowanymi schodami. Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót wraz z podaniem ich powierzchni i funkcji przedstawiono na rzutach poziomych poszczególnych kondygnacji z podziałem na budynki Rys.AR-04 i AR-05. 3.3 Dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia) obejmuje: wymianę zużytych i niewydajnych jednostek klimatyzacyjnych w pomieszczeniu serwerowni (pom. 207) na dwa nowe komplety (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) o większej mocy, dostawę i montaż klimatyzacji (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) w pomieszczeniu biurowym (pom. 206), doprowadzenie zasilania do pomieszczeń objętych montażem klimatyzacji, wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości: a) 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, b) 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, c) 11.000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) w przypadku składania oferty na część III zamówienia W przypadku złożenia oferty na realizację więcej niż jednej części zamówienia kwoty wadium wskazane wyżej podlegają odpowiedniemu do tych części zsumowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz d) zakres jego umocowania, a także e) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawców. 4. Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace przy zabytkowym dworze w miejscowości Parczew
Dodano: 2024-07-05 - Remont szatni, sali gimnastycznej i korytarza w segmencie sportowym
Dodano: 2024-07-04 - Remont korytarzy i klatki schodowej w budynku szkoły ponadpodstawowej
Dodano: 2024-07-04 - Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-02 - Remont korytarzy
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa wewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej – podłączenie sieci wewnętrznej do zewnętrznej kanalizacji z likwidacją szamb
Dodano: 2024-07-01 - Remont części budynku gminnego położonego w Krotoszynie przy ul. Młyńskiej 2d
Dodano: 2024-07-01 - Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie
Dodano: 2024-06-27 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24 - Modernizacja elewacji budynku Teatru Miejskiego w Lesznie przy ul. G. Narutowicza 69
Dodano: 2024-06-20