Przetargi.pl
„REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 2 ORAZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWERNICKIEGO 1 W BYDGOSZCZY”

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 411 361 , fax. 261 411 313
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 411 361, fax. 261 411 313
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWY 2 ORAZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWERNICKIEGO 1 W BYDGOSZCZY”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: „Remont części pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy” Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: • wykucie ościeżnic drzwiowych metalowych i drewnianych, • rozebranie ścianek działowych z cegły oraz poszerzenie otworów drzwiowych, • wykucie otworu okiennego w ścianie wewnętrznej, • rozebranie wykładziny ściennej z płytek oraz wierzchnich warstw podłóg (płytki, tworzywo sztuczne), • rozebranie sufitu podwieszanego, • uzupełnienie ścianek z cegły, wykonanie przesklepień, uzupełnienie tynków, • przygotowanie podłoża i ułożenie posadzek z płytek Gres, płyt granitowych, • przygotowanie podłoża i ułożenie okładzin ściennych, • wykonanie sufitu z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym, • gruntowanie ścian, szpachlowanie i malowanie farbą emulsyjną, • montaż stolarki drzwiowej (drewnianej, PCV i aluminiowej) • montaż okna podawczego PCV wraz z lustrem weneckim oraz mechanizmem obrotowym do podawania kluczy, • wykonanie podestu do okna podawczego, • wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Roboty instalacyjne: • wymiana elementów białego montażu, • wymiana fragmentów instalacji c.o., tj. grzejników wraz z zaworami, • montaż wentylatora kanałowego, • wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej. Roboty elektryczne : • wymiana części instalacji elektrycznej (łączniki, przewody, lampy, gniazdka, skrzynki, rozdzielnice skrzynkowe), • montaż monitora, zestawu wideodomofonowego, ręcznych ostrzegaczy pożaru, • próby i pomiary. Główny przedmiot zamówienia CPV – 45000000 – 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV – 45332000 – 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CPV – 45331000 – 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV – 45311000 – 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) Część 2: „Remont części pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy” Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: • roboty murarsko-tynkarskie, • wykonanie posadzki betonowej wraz z ułożeniem płytek Gres, • roboty malarskie (przygotowanie powierzchni, gruntowanie, malowanie farbą emulsyjną i olejną), • wymiana stolarki drzwiowej, • wywóz i utylizacja odpadów, • rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, • roboty ziemne związane z odkryciem ścian piwnicznych, • izolacja ścian piwnicznych, • zasypanie wykopu z warstwą utwardzenia. Roboty instalacyjne: • wymiana fragmentów instalacji wodnokanalizacyjnej i c.o., • roboty ziemne związane z wykonaniem kanalizacji sanitarnej, w tym rozebranie i ponowne ułożenie kostki betonowej (trylinka), • wykonanie studni z kręgów betonowych o średnicy dn 800 i 1000. Roboty elektryczne : • wymiana części instalacji elektrycznej (przewody, lampy, osprzęt, tablica rozdzielcza), • pomiary. Główny przedmiot zamówienia CPV – 45000000 – 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV – 45332000 – 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CPV – 45331000 – 6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV – 45311000 – 0 (roboty w zakresie instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100); b) 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 53/ZP/Rb/INFR/2017 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części X SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi ona być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 15. Zabezpieczenie wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę tego zabezpieczenia. 16. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach