Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń I piętra 116 Szpitala Wojskowego w Opolu na potrzeby szpitalnego oddziału niezabiegowego, remont schodów zewnętrznych, nadzór inwestorski

116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 449 51 29 , fax. 77 449 60 51
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Wróblewskiego 46 46
    45-759 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 449 51 29, fax. 77 449 60 51
    REGON: 53156361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń I piętra 116 Szpitala Wojskowego w Opolu na potrzeby szpitalnego oddziału niezabiegowego, remont schodów zewnętrznych, nadzór inwestorski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Remont części pomieszczeń I piętra 116 Szpitala Wojskowego w Opolu na potrzeby szpitalnego oddziału niezabiegowego Wykonanie robót budowlanych na I piętrze budynku głównego 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Opolu dla szpitalnego oddziału - wykonanie wielobranżowych robót budowlanych w celu utworzenia sal chorych, sal chorych z węzłem sanitarnym, sali intensywnego nadzoru, pokoju zabiegowego, dyżurki lekarskiej i pielęgniarskiej, pokoju socjalnego, węzłów sanitarnych oraz ciągu komunikacyjnego. Zadanie 2: remont schodów zewnętrznych a)głównych wejściowych z instalacją nowych poręczy b)bocznych wejściowych z instalacją nowych poręczy c)podestu od strony izby przyjęć z instalacją nowych poręczy Zadanie 3: pełnienie nadzoru inwestorskiego na wykonanie robót budowlanych zadania 1 i 2 do momentu protokolarnego odbioru. 1.Usługa nadzoru inwestorskiego będzie realizowana w oparciu o art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2006 r. nr 156 poz. 118 z późn. zm.) z uwzględnieniem szczegółowych wytycznych zamawiającego. 2.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do reprezentowania zamawiającego przed autorem projektu i wykonawcą robót w trakcie realizacji robót i w okresie udzielonych gwarancji, w sposób zapewniający ochronę interesów zamawiającego. 3.Usługi wchodzące w zakres zamówienia realizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia upływu odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu udzielonych gwarancji. 4.Ofertę na sprawowania pełnego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych o których mowa w ust. 1 ma uwzględniać nadzór nad wszystkimi pracami niezbędnymi do zakończenia inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 10 000,00 zł. Zadanie nr 2: 100,00 zł. Zadanie nr 3: 50,00 zł. do dnia 26.07.2013r. do godz. 10.00. Z treści dokumentu powinno wynikać jakiego postępowania i zadania wadium dotyczy. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy: 44124031031111000034867653 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.) 3. Wadium zwracane będzie zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy. 4. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginał dokumentu należy dołączyć w taki sposób, by nie stanowił trwałej zawartości oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach