Przetargi.pl
Remont części ogrodzenia oraz części pomieszczeń biurowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Komendy Powiatowej Policji w Brzegu przy ul. Robotniczej 10

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2012-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części ogrodzenia oraz części pomieszczeń biurowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Komendy Powiatowej Policji w Brzegu przy ul. Robotniczej 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie części ogrodzenia oraz części pomieszczeń biurowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Komendy Powiatowej Policji w Brzegu przy u. Robotniczej 10. Na zakres robót składają się : 1) Remont ogrodzenia: - rozbiórka uszkodzonego fragmentu muru ogrodzenia; - roboty ziemne- pod fundamenty ogrodzenia; - wykonanie fundamentów betonowych i ścian fundamentowych ogrodzenia; - wykonanie izolacji pionowych ogrodzenia; - odtworzenie ceglanego muru ogrodzenia; - wykonanie wieńca żelbetowego w odtwarzanym murze ogrodzenia; - otynkowanie i malowanie muru ogrodzenia; - remont istniejącej furtki i bramy. 2) Remont pomieszczeń biurowych: -zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; -zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów; -skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 1 cm na ścianach lub podłogach; -gruntowanie podłoży preparatami; -malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych; -ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych; -montaż aluminiowych listew progowych; -malowanie farbą olejną lub ftalową grzejników. 3) Roboty towarzyszące: - naprawa stopni schodowych z lastryko; -dostawa i montaż daszku szklanego nad wejściem głównym; -wykonanie prefabrykowanego ogrodzenia betonowego; - niwelacja (rozścielenie gruzu) terenu działki 482; -wyrównanie i otynkowanie muru przy wjeździe na działkę 482. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie: 1) Dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: a) Projekt budowlano-wykonawczy wzmocnienia i naprawy muru posesji Komendy Powiatowej Policji w Brzegu ul. Robotnicza 10 wraz z ekspertyzą techniczną (tylko w zakresie ogrodzenia od strony południowej), b) Projekt budowlano-wykonawczy wzmocnienia i naprawy warsztatu i muru w obrębie budynku warsztatu na obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Brzegu ul. Robotnicza 10 wraz z ekspertyzą techniczną ( tylko w zakresie zabezpieczenia i malowania muru ogrodzenia, renowacji bramy i furtki oraz wykonania opaski przy murze od strony ul. Robotniczej), c) Fotografie - stan istniejący ogrodzenia, d) Fotografie - roboty towarzyszące, e) Plan zagospodarowania terenu, f) Opis techniczny i zakres pomieszczeń do remontu. 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: a) do projektu budowlano-wykonawczego wzmocnienia i naprawy muru posesji KPP w Brzegu, b) do remontu pomieszczeń biurowych. 3) Przedmiaru robót. Informacje ogólne: 1. Wyceny wartości robót Wykonawca powinien dokonać w oparciu o dostarczoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, rysunki, opisy robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot. Przekazany w ramach dokumentów przetargowych przedmiar robót, Wykonawca powinien traktować jako informacyjny, z którego może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. 2. W przypadku nieskorzystania przez Wykonawcę z przekazanego w ramach SIWZ przedmiarów robót, Wykonawca powinien wykonać własny wykaz czynności (przedmiar robót), korespondujący z przekazanym przedmiarem robót oraz wycenić go. 3. Podane podstawy wycen w przedmiarze robót nie są obligatoryjne, mają jedynie charakter informacyjny mający na celu scharakteryzowanie zakresu i technologii robót. Wykonawca może zastosować dowolny sposób wyceny. 4. Jeżeli wykonawca zamierza do wykonania robót zastosować wyroby równoważne w stosunku do ujętych w dokumentacji projektowej, to w takim przypadku jest zobowiązany dołączyć do oferty zestawienie pozycji równoważnych z podaniem producentów i parametrów indywidualizujących dany wyrób wraz z dokumentem potwierdzającym tą równoważność np. odpowiednim katalogiem lub innym dowodem umożliwiającym dokonanie jednoznacznej oceny. Ww. opisy przedmiotu zamówienia wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej części budynku objętego robotami (po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu +48 77/422 25 09).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach