Przetargi.pl
Remont części nawierzchni ulic: Gostyńskiej, Kawika, Piaskowej i Ściegiennego w Orzeszu

Gmina Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248800 , fax. 032 3248826
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 3248800, fax. 032 3248826
    REGON: 00052734500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części nawierzchni ulic: Gostyńskiej, Kawika, Piaskowej i Ściegiennego w Orzeszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont części nawierzchni ul.Gostyńskiej w Orzeszu - Zgoniu zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą przedmiar robót (zał. nr 4 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 5 do SIWZ) - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm mechanicznie 18,0 m2 - wykonanie koryta na gł.15cm 12,0 m3 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15cm 60,0 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.8cm 60,0 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 16,8 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5cm (warstwa ścieralna) 915,0 m2 2. Remont części nawierzchni ul.Kawika w Orzeszu - Zawadzie zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą przedmiar robót (zał. nr 6 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 7 do SIWZ) - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm mechanicznie 56,9 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 11,85 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna) 1088,0 m2 3. Remont części nawierzchni ul.Piaskowej w Orzeszu - Woszczycach zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą przedmiar robót (zał. nr 8 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9 do SIWZ) - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm mechanicznie 25,2 m2 - wykonanie koryta na gł.10cm 4,4 m3 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15cm 22,0 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.5cm 22,0 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 5,0 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5cm (warstwa ścieralna) 772,2 m2 4. Remont części nawierzchni ul.Ściegiennego w Orzeszu - Jaśkowicach zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą przedmiar robót (zał. nr 10 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 11 do SIWZ). - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm mechanicznie 14,0 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy frezem asfaltowym gr. 5cm 5,5 m3 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 42,84 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna) 980,0 m2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż zastosowane w projekcie. Ww. roboty należy prowadzić zgodnie z zgłoszeniem budowy, ustawą Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty ostatecznego odbioru roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 4.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.06.2009r. do godz. 9.00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić następujący warunek: 1. Dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami: - walec drogowy min 10 ton - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego - samochód samowyładowczy z przykryciem o ładowności nie mniejszej niż 5 ton - skrapiarka 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami /minimum 1 osoba/ posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.). C) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 3 O ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. D) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisana na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności załącznik nr 2 do SIWZ. O ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz05_09.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach