Przetargi.pl
Remont części nawierzchni placu wewnętrznego KM PSP w Gliwicach oraz ogrodzenia- Etap I.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Wrocławska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2311885 wew. 240 , fax. 322 317 623
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
    ul. Wrocławska 1
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2311885 wew. 240, fax. 322 317 623
    REGON: 27307301300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części nawierzchni placu wewnętrznego KM PSP w Gliwicach oraz ogrodzenia- Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni placu wewnętrznego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach i ogrodzenia Etap I ”przy ul. Wrocławskiej 1w Gliwicach W związku ze stopniem skomplikowania prac oraz charakterem obiektu jako instytucji bezpieczeństwa publicznego oraz zapewnieniem dostępu do wewnętrznej stacji paliw wskazane jest by Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonania prac przed złożeniem oferty. Wizyta na miejscu wykonania prac możliwa będzie po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wszystkie materiały i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, dostarczone na miejsce wbudowania przez Wykonawcę. Wszelkie materiały i urządzenia stosowane do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym przepisom i normom, posiadać certyfikaty, atesty lub deklaracje zgodności dopuszczenia do stosowania na rynku polskim. Dokumentacja projektowa określająca zakres przedmiotu zamówienia - opisy, rysunki, schematy, przedmiary, specyfikacje techniczne, karty katalogowe przedstawione zostały w formie elektronicznej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp. żąda od Wykonawcy przystępującego do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł. (słownie dwanaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w formie jak określono w art.45. pkt. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego – ING BANK ŚLĄSKI , nr:12 1050 12 85 1000 0022 7805 9502 z dopiskiem: Wadium dla zamówienia : „Remont nawierzchni placu wewnętrznego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach Etap I „ Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (12 października 2017r. godz. 09.30). 3. We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest wymagane przez Zamawiającego ale niewystarczające do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie głównym (pok. nr 6),Komendy Miejskiejj Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ul.Wrocławska 1, 44 - 100 Gliwice a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres,w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Krajowi i zagraniczni wykonawcy wnoszą wadium w PLN. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach