Przetargi.pl
Remont części ciśnieniowej w obrębie komory paleniskowej kotła WLM-25

Zakład Energetyki Cieplnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 375-47-00, 375-47-10 , fax. 041 375-47-10
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Energetyki Cieplnej
    ul. Armii Krajowej 5 5
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 375-47-00, 375-47-10, fax. 041 375-47-10
    REGON: 29052423800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zec.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części ciśnieniowej w obrębie komory paleniskowej kotła WLM-25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont części ciśnieniowej w obrębie komory paleniskowej kotła WLM-25.
    Uwaga:
    Zamawiający nie udostępnia własnej DTR Kotła WLM-25 w celu sporządzenia oferty przez Wykonawcę
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium o wartości 10 000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy zł 00/100) do dnia 20.10.2009 r. do godziny 11:00.
    Oferent może wnieść wadium w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275).
    Wadium w pieniądzu wnoszone jest przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Bank PEKAO SA nr 21 1240 4416 1111 0000 4955 7530.
    Datą potwierdzającą wpływ pieniędzy na rachunek Zamawiającego (art. 454 KC) jest wyciąg bankowy z jego rachunku z dnia otwarcia ofert.
    Dokumenty potwierdzające zabezpieczenie oferty wadium winny być załączone w taki sposób aby nie stanowiły integralnej części oferty i w określonych w PZP przypadkach można byłoby je odesłać Oferentowi bez konieczności naruszania oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z postanowieniami Załącznika Nr 1 do SIWZ akceptuje je i przyjmuje do stosowania.
    Potwierdzenie terminu wskazanego wykonania zamówienia.
    Oświadczenie Oferenta, że uważa się za związanego niniejszą ofertą w okresie wskazanym w SIWZ, a w przypadku wyboru w drodze przetargu, do zawarcia umowy w określonym terminie.
    Oświadczenie Oferenta, że przyjmuje bez zastrzeżeń postanowienia wzoru umowy na realizację zamówienia.
    Oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ustawy P.Z.P.
    Oświadczenie Oferenta, że nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności
    Oświadczenie Oferenta, że dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.
    Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
    Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia.
    Oświadczenie Oferenta, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
    Oświadczenie o sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wykonania przelewu wadium lub w przypadku wniesienia wadium w innej formie - dokumentu stwierdzającego jego wniesienie
    Aktualny wypis z właściwego rejestru przedsiębiorstw lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Oferent nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zec.internetdsl.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach