Przetargi.pl
„Remont części budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Roztoce, w celu utworzenia Klubu „Senior +” na terenie Gminy Łukowica”.

Gmina Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3301521 , fax. 183301521
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowica
    Łukowica 334
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    tel. 18 3301521, fax. 183301521
    REGON: 49189245200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/lukowica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont części budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Roztoce, w celu utworzenia Klubu „Senior +” na terenie Gminy Łukowica”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie polega na wykonaniu remontu piętra budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Roztoce w Gminie Łukowica w celu przystosowania go do potrzeb planowanego w nim klubu seniora ramach programu „Senior+”. Zakres robót budowlanych oraz planowana funkcja nie zmieniają przeznaczenia budynku, gdyż dotychczas piętro budynku straży pożarnej było wykorzystywane w celach kulturalno-rozrywkowych lokalnej społeczności. Jednak planowane roboty są niezbędne ze względu na konieczność poprawy warunków sanitarno-higienicznych, a także bezpieczeństwa użytkowników budynku w celu dostosowania do aktualnych wymagań warunków technicznych oraz przystosowania do potrzeb i możliwości osób niepełnosprawnych. W szczególności planuje się • wyburzenia i zmianę układu ścian działowych istniejących pomieszczeń sanitarnych w poziomie piętra przez zmianę ich lokalizacji, powierzchni oraz układu, a także wykonanie dodatkowej łazienki z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych, • powiększenie otworów drzwiowych, w tym również w ścianach nośnych wraz z wymianą drzwi w celu uzyskania minimalnych szerokości przejścia wymaganych warunkami technicznymi, • wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetleniowej oraz wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, • roboty wykończeniowe wewnątrz, • wymianę kotła węglowego na automatyczny kocioł na „pellet” wraz z podajnikiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art.23 ust.2 Ustawy ZP), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się kilku wykonawców w zakresie co najmniej : do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach